Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα το υδροπτέρυγο που είχε αποπλεύσει στις 7:15 με προορισμό την Ύδρα και πριν από λίγο μπήκε στο λιμάνι του Πειρά. Οι 126 επιβάτες του αναμένεται να επιβιβαστούν στο υδροπτέρυγο f/d 18 με προορισμό εκ νέου την Ύδρα.
27/04/2018, 18:22
Στον Πειραιά επέστρεψε το ιπτάμενο δελφίνι για Ύδρα – πιθανή εμπλοκή αντικειμένου σε μία από τις προπέλες του
Στο λιμάνι του Πειραιά επέστρεψε με συμβατική πλεύση το υδροπτέρυγο f/d 29 με 126 επιβάτες και 6 άτομα πλήρωμα, λόγω πιθανής εμπλοκής αντικειμένου σε μία εκ των δύο προπελών του, στη θαλάσσια περιοχή βόρεια της Αίγινας.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια