Στην Κομισιόν φέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ τη σκανδαλώδη καμπάνια ενημέρωσης της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Στην Κομισιόν φέρνει με ερώτηση του ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Δημήτρης Παπαδημούλης, το πρόγραμμα επιχορήγησης των ελληνικών ΜΜΕ με το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ έως σήμερα, για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον κορονοϊό.

petsas 1 1

Με ερώτηση του ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ,  Δημήτρης Παπαδημούλης, ρωτά την Κομισιόν «αν έχει ενημέρωση και διαθέσιμα στοιχεία για αντίστοιχες καμπάνιες από τις αρμόδιες αρχές άλλων κρατών-μελών, σχετικά με τα κριτήρια και το ύψος της κατανομής των επιχορηγήσεων σε μέσα ενημέρωσης» αλλά και «αν διατίθενται, και αν ναι, αν έχουν αξιοποιηθεί ευρωπαϊκοί πόροι για τις σχετικές καμπάνιες στα κράτη-μέλη και ειδικότερα στην Ελλάδα»

«Παρά τα αιτήματα της αντιπολίτευσης και πολλών μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα, η ελληνική κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για την εκστρατεία», αναφέρει στην ερώτησή του ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και σημειώνει ότι «η συνολική καμπάνια έχει κοστίσει ως σήμερα 20 εκατ. ευρώ», καθώς και ότι «στη μακρά λίστα μέσων ενημέρωσης που επιδοτήθηκαν «περιλαμβάνονται ανύπαρκτοι ή ανενεργοί ιστότοποι, που δεν συγκαταλέγονται στο σχετικό Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης».

Με δεδομένο ότι η διάθεση των κονδυλίων έγινε «μέσω εταιρείας που ανέλαβε -με απευθείας ανάθεση και κατά παρέκκλιση των διατάξεων των δημοσίων συμβάσεων, και έναντι αμοιβής- την κατανομή της συνολικής δαπάνης της καμπάνιας», ο Δημήτρης Παπαδημούλης ρωτά την Κομισιόν «αν έχει ενημέρωση και διαθέσιμα στοιχεία για αντίστοιχες καμπάνιες από τις αρμόδιες αρχές άλλων κρατών-μελών, σχετικά με τα κριτήρια και το ύψος της κατανομής των επιχορηγήσεων σε μέσα ενημέρωσης» αλλά και «αν διατίθενται, και αν ναι, αν έχουν αξιοποιηθεί ευρωπαϊκοί πόροι για τις σχετικές καμπάνιες στα κράτη-μέλη και ειδικότερα στην Ελλάδα».

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται η Κομισιόν:

– Έχει ενημέρωση και διαθέσιμα στοιχεία για αντίστοιχες καμπάνιες από τις αρμόδιες αρχές των κρατών-μελών, σχετικά με τα κριτήρια και το ύψος της κατανομής επιχορηγήσεων σε μέσα ενημέρωσης, καθώς και για το αν, και πώς, τηρήθηκαν οι αρχές της διαφάνειας και της δημόσιας λογοδοσίας για την αποτροπή φαινομένων διασπάθισης δημοσίου χρήματος;

– Γνωρίζει αν διατίθενται, και αν ναι, αν έχουν αξιοποιηθεί ευρωπαϊκοί πόροι για τις σχετικές καμπάνιες στα κράτη-μέλη και ειδικότερα στην Ελλάδα;
 

Οργισμένη ανάρτηση Κασσελάκη: «Ο Μητσοτάκης είναι ο πρωθυπουργός που επί των ημερών του αποφυλακίζεται ο Μιχαλολιάκος»

Οργισμένη ανάρτηση Κασσελάκη: «Ο Μητσοτάκης είναι ο πρωθυπουργός που επί των ημερών του αποφυλακίζεται ο Μιχαλολιάκος»

Ευθεία επίθεση προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη έκανε ο Στέφανος Κασσελάκης σχετικά με την αποφυλάκιση του…

Θρίλερ στο Κιλκίς: Επιτέθηκε στους γονείς του και απείλησε αστυνομικούς με τσεκούρι – Έσπασε και το περιπολικό

Θρίλερ στο Κιλκίς: Επιτέθηκε στους γονείς του και απείλησε αστυνομικούς με τσεκούρι – Έσπασε και το περιπολικό

Ο 51χρονος άνδρας όταν εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς τους επιτέθηκε εκ νέου με ένα μικρότερο…

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

«Ο εν λόγω καταδικασθείς για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης δεν έχει επιδείξει κανένα ίχνος μεταμέλειας από…

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Υποψηφιότητα για την καλύτερη διαφήμιση της χρονιάς θέτει το συγκεκριμένο μαγαζί