Newsroom

Newsroom

Σπίρτζης: Εμείς δεν χαιρόμαστε, όπως ο Άδωνις όταν διέλυε την υγεία

Ιδιαίτερα καυστικός υπήρξε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, σε ομιλία του στο συνέδριο με τίτλο «Αναπτυξιακές προοπτικές για τη Δυτική Ελλάδα», που οργάνωσε η εφημερίδα «Πελοπόννησος», ο οποίος εξαπέλυσε δριμεία κριτική στις προηγούμενες κυβερνήσεις.

575fd5e91dc52494208b4691

Όπως είπε «εμείς δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, όταν διέλυε την υγεία. Δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Βενιζέλος, όταν κατακρεουργούσε τα ασφαλιστικά ταμεία με το PSI. Δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Μητσοτάκης, όταν έκανε απολύσεις». «Εμείς», πρόσθεσε, «θα χαρούμε μαζί με τον ελληνικό λαό στο τέλος του 2018, όπου θα έχει βγει η χώρα από τη κρίση, όταν θα έχει αναδιαταχθεί το χρέος, όταν θα μπορούμε να ασκήσουμε τις πολιτικές που θέλουμε. Ως τότε αγώνας, αγώνας, αγώνας, μπας και το θυμηθούν και κάποιοι που το έχουν ξεχάσει».

Μιλώντας για τη δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο, ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι οι περιοχές αυτές «δέκα χρόνια τώρα, ζουν σε αποκλεισμό και οι πολίτες της ταλανίζονται έως σήμερα από τα έργα που φέρουν την υπογραφή Σουφλιά και των προηγούμενων συγκυβερνήσεων». «Ο κ. Σουφλιάς» συνέχισε ο υπουργός «και οι προηγούμενες κυβερνήσεις προέβλεπαν την ολοκλήρωσή τους σε έξι μήνες έως ένα χρόνο. Δέκα χρόνια δεν είχαν μεταφερθεί τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Δέκα χρόνια δεν είχαν επιλυθεί, στο ίδιο υπουργείο που είχε και τις δύο αρμοδιότητες, τα σημεία τομής του αυτοκινητόδρομου με τον σιδηρόδρομο. Δέκα χρόνια συσσωρευμένες αξιώσεις των παραχωρησιούχων, έργα κολλημένα και εκατοντάδες εκατομμύρια υποσημειώσεις από τις συμβάσεις που, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και οι συνοδοιπόροι τους, δέσμευσαν τον ελληνικό λαό. Δέκα χρόνια ο απολογισμός τους ήταν: μειώνουν το μήκος του δρόμου και αυξάνουν τις αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους. Δέκα χρόνια η Πάτρα και η Δυτική Ελλάδα ήταν αποκλεισμένες και κάποιοι πλούτιζαν».

Μάλιστα, υποστήριξε ότι, όλα αυτά τα χρόνια, υπήρξε ένα παράλληλο σύστημα «ενδιάμεσων», που πλούτισε από τα έργα των ασαφών προϋπολογισμών και των θολών χρονοδιαγραμμάτων. Τόνισε δε, ότι συγκεκριμένοι δημόσιοι λειτουργοί, που δρούσαν στο παράλληλο αυτό σύστημα, είχαν την αμέριστη συμπαράσταση συστημικών ΜΜΕ. «Θυμάστε» είπε «μας κατηγόρησε η Καθημερινή, ο ΣΚΑΪ, το Βήμα, και όλη αυτή η παρέα, για μια ενέργεια που κάναμε στην ΠΑΘΕ 90ο χιλιόμετρο, επειδή δεν αφήσαμε να κλείσει μια δίοδος σε τρεις οικισμούς και σε ένα καφέ. Μας κατηγόρησαν, μάλιστα, ότι διαπλεκόμαστε με τον καφέ, για να διέρχονται οι τρεις οικισμοί, μέχρι να γίνει ο πρώτος σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινήτων, όπως οφείλουν να υπάρχουν κάθε 30 – 40 χλμ. Ο αρμόδιος διευθυντής έστειλε μόνος του μια επιστολή, για να κλείσει η δίοδος, παρότι υπήρχε συνεννόηση με τον παραχωρησιούχο για το αντίθετο. Την έστειλε τυχαία, μια μέρα πριν το δημοψήφισμα. Δυο μέρες πριν το δημοψήφισμα, λοιπόν, πήγε να κλείσει η δίοδος των τριών οικισμών παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων, των δημάρχων και όλων των υπολοίπων. Βέβαια η λάσπη και η σπέκουλα πήγε και ήρθε από τα ΜΜΕ που προανέφερα, για να υπερασπιστούν λέει τον διευθυντή που πήγε να εφαρμόσει τον νόμο. Ο συγκεκριμένος διευθυντής βρέθηκε δυστυχώς με μια εταιρεία στο όνομά του, με τρία κότερα που τα έχει εδώ και αρκετά χρόνια. Να τον χαίρεται η Καθημερινή, ο ΣΚΑΪ, το Βήμα και τα άλλα παιδιά. Έχει μπει σε προσωρινή αργία, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες».

Αναφερόμενος στα οφέλη που προκύπτουν για το Δημόσιο και τους πολίτες, από την τμηματική δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι «σήμερα μπορούν να απολογηθούν όσοι το ισχυρίζονταν αυτό και βέβαια μπορούν να απολογηθούν, γιατί μας έκαναν κριτική για τον διαγωνισμό του έργου Πάτρα – Πύργος. Μας έκαναν κριτική, γιατί δεν βγάλαμε μία διαγωνιστική διαδικασία, για να μετέχουν πάλι οι πέντε μεγάλες εταιρείες με πολύ μεγάλο κόστος. Το πρώτο τμήμα, όπως ξέρετε, δημοπρατήθηκε, έλαβε έκπτωση πάνω από 50%. Μέσα στον μήνα θα δούμε αρκετά ακόμη τμήματα του Πάτρα-Πύργος που θα υπερκαλύψουν το 50% του δρόμου. Επιτέλους, θα γίνει σύγκριση, για να ξέρουμε όλοι πόσο κόστισαν πριν και πόσο κόστισαν μετά την εκλογή της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα. Μας κατηγόρησαν και για αυτό και θα μας κατηγορήσουν και στη συνέχεια, αλλά οι πολίτες, όσο και αν μας κατηγορήσουν, θα πληρώσουν λιγότερα από τα μισά και αυτό είναι το δικό μας στοίχημα».

Τέλος, ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε εκτενώς και στο σχέδιο νόμου για τα δημόσια έργα, που κατατίθεται την άλλη εβδομάδα προς διαβούλευση. Εξήγησε ότι αλλάζει το στρατηγικό μοντέλο των υποδομών στη χώρα, καθώς η κυβέρνηση βάζει τέλος στη λογική του υπερπλουτισμού της αγοράς και της πολιτικής λογικής του «Μαυρογιαλούρου». «Οι υποδομές πρέπει να εξυπηρετούν την ανάπτυξη των παραγωγικών δομών. Όχι έργα για τα έργα, αλλά έργα που θα δίνουν υπεραξία στην παραγωγική μηχανή της χώρας» τόνισε χαρακτηριστικά.

Έκτακτη σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας – Δεκάδες οι ταυτόχρονες φωτιές

kikilias 0

Έκτακτη σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας – Δεκάδες οι ταυτόχρονες φωτιές

Νωρίτερα ο Βασίλης Κικίλιας έκανε δήλωση για τις φωτιές που ξέσπασαν το τελευταίο 24ωρο, αναφέροντας…

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Tέλος για την περιοδεία του Κασσελάκη στο Αιγαίο – Ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση του κόσμου

6205146

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Tέλος για την περιοδεία του Κασσελάκη στο Αιγαίο – Ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση του κόσμου

Στην Αθήνα επέστρεψε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης μετά την οκταήμερη περιοδεία του στα…

Θεσσαλονίκη: Η ΕΛ.ΑΣ επιτίθεται τώρα και σε…ρεμπέτικα γλέντια – Η αλληλεγγύη ποινικοποιείται και πάλι

GMRAAiCWsAAsIeK

Θεσσαλονίκη: Η ΕΛ.ΑΣ επιτίθεται τώρα και σε…ρεμπέτικα γλέντια – Η αλληλεγγύη ποινικοποιείται και πάλι

Η αστυνομοκρατία καλά κρατεί στην Θεσσαλονίκη, φτάνοντας σήμερα στα όρια της γελοιότητας, όταν δεκάδες αστυνομικές…