Σε σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης προχωρά η κυβέρνηση

Στην σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, προχωρά η κυβέρνηση.

1 2204

Στην σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, προχωρά η κυβέρνηση.

Η εν λόγω διάταξη προβλέπεται μεταξύ άλλων στο σχέδιο νόμου με τίτλο «Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική, Οργάνωση της Επικοινωνιακής Διπλωματίας και Σύσταση Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας και Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης» που δόθηκε την Πέμπτη σε διαβούλευση μέχρι τις 30 Ιουλίου.
Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται διατάξεις που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία του θεσμικού πλαισίου της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής και της επικοινωνιακής διπλωματίας της χώρας μας.

Τα προνόμια που θα έχουν οι εγγεγραμμένες στο Μητρώο Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης θα είναι τα εξής:
α) έχουν πρόσβαση στα ιστορικά αρχεία οπτικοακουστικών μέσων, τα οποία τηρούνται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και στα εποπτευόμενα από αυτή νομικά πρόσωπα του δημόσιου τομέα υπό την επιφύλαξη του Νόμου περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας, όπως εκάστοτε ισχύει. Δύνανται δε να κάνουν χρήση του φυλασσόμενου σε αυτά υλικού (αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση στο κοινό), εφόσον χορηγηθεί σχετική άδεια από τον αρμόδιο για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργό.
β) περιλαμβάνονται μεταξύ των επιχειρήσεων, στις οποίες κατά τα οριζόμενα στο π.δ. 261/1997 (Α’ 186), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, μπορεί να ανατεθεί η καταχώριση διαφημιστικών ή άλλων συναφών μηνυμάτων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Με απόφαση του αρμόδιου για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργού, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται το συνολικό ποσοστό συμμετοχής των Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης στην κατανομή της προϋπολογιζόμενης διαφημιστικής δαπάνης κάθε δημόσιου φορέα καθώς και η διαδικασία επιλογής συγκεκριμένων ηλεκτρονικών μέσων και ανάθεσης σε αυτά της μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων.
γ) προτιμώνται ως συνεργάτες και εταίροι στα ερευνητικά, εκπαιδευτικά και λοιπά προγράμματα του Ε.Κ.Ο.Μ.Ε.
δ) μπορούν να ζητούν τη διαπίστευση δημοσιογράφων τους στην τακτική ενημέρωση των πολιτικών συντακτών (Briefing) από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

Βερύκιος: Ααποκάλυψε ότι ο Γεραπετρίτης ήξερε από πριν τη Συμφωνία των Πρεσπών – Τι απαντά η κυβέρνηση

Βερύκιος: Ααποκάλυψε ότι ο Γεραπετρίτης ήξερε από πριν τη Συμφωνία των Πρεσπών – Τι απαντά η κυβέρνηση

το νομικό γραφείο του Γιώργου Γεραπετρίτη είχε αναλάβει την επεξεργασία των κειμένων, σύμφωνα με τον…

Συγκλονιστική Κοκκίδου: «Μου είχαν μάθει να μην αντιδρώ – Με άγγιζαν σε σημεία που απαγορευόταν» (Video)

Συγκλονιστική Κοκκίδου: «Μου είχαν μάθει να μην αντιδρώ – Με άγγιζαν σε σημεία που απαγορευόταν» (Video)

«Είναι ένα τόσο σύγχρονο πράγμα, καθημερινό πια. Είμαι συγκλονισμένη, γιατί αυτά τα πράγματα γίνονταν πάντα…

Τουρκία: Σάλος με Βρετανούς που σκόρπισαν στη θάλασσα τις στάχτες συγγενή τους – Φόβοι για υγειονομικό κίνδυνο (video)

Τουρκία: Σάλος με Βρετανούς που σκόρπισαν στη θάλασσα τις στάχτες συγγενή τους – Φόβοι για υγειονομικό κίνδυνο (video)

Η ομάδα των Βρετανών αποφάσισαν να σκορπίσουν τη στάχτη στη θάλασσα της Μαρμαρίδας επειδή ήταν…

Θεσσαλονίκη: Κλείδωσαν 5χρονο στο σπίτι και εξαφανίστηκαν – Χειροπέδες σε μητέρα και γιαγιά

Θεσσαλονίκη: Κλείδωσαν 5χρονο στο σπίτι και εξαφανίστηκαν – Χειροπέδες σε μητέρα και γιαγιά

Το 5χρονο εντόπισαν τυχαία αστυνομικοί που ερευνούσαν άλλη υπόθεση ποινικής φύσεως και αφορούσε το αδίκημα…