Αρχίζει το ράλι των ιδιωτικοποιήσεων για την ελληνική κυβέρνηση, αφού αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα οι πωλήσεις εταιριών του Δημοσίου. Πρώτη στη λίστα των ιδιωτικοποιήσεων είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία των επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών που αποσπάστηκε από τον ΟΣΕ. Στόχος είναι να πωληθεί το 49% των μετοχών της σε ξένο σιδηροδρομικό οργανισμό στον οποίο θα ανατεθεί και το μάνατζμεντ της εταιρείας. Τα χρονικά περιθώρια για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεδομένου ότι η τρόικα θεωρεί ότι το Δημόσιο θα πρέπει να απαλλαγεί το συντομότερο από τα βάρη της εταιρείας, μέχρι το τέλος του 2012.
Ο νέος υπουργός Ανάπτυξης Χατζηδάκης σε δηλώσεις του ανέφερε ότι «είναι δεδομένη η βούληση της κυβέρνησης να εξυγιάνει χωρίς καθυστερήσεις τον ΟΣΕ με φροντίδα για τους φορολογούμενους και έγνοια για τους εργαζόμενους». Μάλιστα ο κ. Χατζηδάκης χαρακτήρισε το θέμα του ΟΣΕ πολύπλοκο, καθώς «πρέπει να διευθετηθεί το ζήτημα των κρατικών ενισχύσεων που εκκρεμεί στην ΕΕ», ενώ διέγνωσε «και δομικά προβλήματα στον Οργανισμό». Πάντως, ο μέχρι πρότινος επικεφαλής του Ταμείου Αξιοποίησης της Περιουσίας του Δημοσίου Γιάννης Κουκιάδης ομολόγησε ότι «δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», ενώ τα εμπόδια για την ιδιωτικοποίησή της είναι αρκετά.