Newsroom

Newsroom

Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες της ημέρας για να φας τα αγαπημένα σου φαγητά;

Δεν μπορούμε να στερηθούμε τα πάντα προκειμένου να προστατέψουμε την υγεία μας και να έχουμε το σώμα που επιθυμούμε. Ένα γνωστό τρικ, είναι να καταναλώνουμε τις τροφές την ώρα που πρέπει ώστε να τις μεταβολίζει σωστά ο οργανισμός. Ποιες όμως είναι αυτές;

57441da41dc524de388b493b

Μαύρη σοκολάτα

Check Time: Η καλύτερη ώρα για να φάτε μερικά κομμάτια μαύρης σοκολάτας είναι στο πρωινό σας. Προσφέρει πληθώρα αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και καθυστερούν τη γήρανση.

No time: Αποφύγετε την κατανάλωση της ως σνακ μέσα στη μέρα. Αν καταναλώνετε περισσότερο από 25 γραμμάρια την ημέρα, το σώμα σας θα αποθηκεύσει την επιπλέον ποσότητα ως λίπος.

Κρέας

Check time: Προσθέστε τό στο μεσημεριανό σας. Είναι μία από τις καλύτερες πηγές σιδήρου και “δίνει” οξυγόνο στα κύτταρα και τα ζωτικά όργανα. Με απλά λόγια, σας απαλλάσσει από την κούραση και θωρακίζει την άμυνα του οργανισμού στις ασθένειες.

No time: Ο οργανισμός χρειάζεται 5 ώρες για να χωνέψει το κρέας, οπότε αποφύγετε την κατανάλωσή του τις βραδινές ώρες γιατί εκτός από κακό ύπνο, βλάπτετε και το πεπτικό σας σύστημα.

Καρύδια

Check time: Μια χούφτα καρύδια μαζί με το μεσημεριανό, θα σας δώσει τα απαραίτητα Ω – 3 λιπαρά. Τονώνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων, ρυθμίζει την πίεση και μεγιστοποιεί τη θρεπτική σημασία του γεύματός σας.

No time: Αν όμως συνηθίζετε να τα τρώτε το βράδυ, τότε να ξέρετε πως είναι πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες.

Πορτοκάλια

Check time: Είναι ιδανικό σνακ καθώς βοηθά στη λειτουργία του πεπτικού, τονώνει το σώμα και αυξάνει τους ρυθμούς του μεταβολισμού σας.No time: Όσα οφέλη και αν έχουν, η κατανάλωση τους νωρίς το πρωί με άδειο στομάχι είναι απαγορευτική. Μπορεί να προκαλέσει αλλεργική αντίδραση ενώ πολλές φορές ευθύνεται για τον ερεθισμό στο στομάχι και κατ’ επέκταση αυξάνει τον κίνδυνο να αποκτήσετε γαστρίτιδα.

Μακαρόνια και Πατάτες

Check time: Καταναλώστε άφοβα τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες, καθώς το παρεξηγημένο αυτό τρόφιμο βοηθά στο να αποβάλλεται τις τοξίνες, να καθαρίσετε τον οργανισμό σας και χάρη στο χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μειώνει τις πιθανότητες να αποκτήσετε διαβήτη τύπου 2.

No time: Οι αρκετές θερμίδες που περιέχουν, τα καθιστούν απαγορευτικά για βραδινό.

Κολοκύθια

Check time: Επιτέλους, και ένα τρόφιμο ιδανικό για το βραδινό γεύμα. Χάρη στις φυτικές τους ίνες, καθαρίζει τον οργανισμό από τις τοξίνες, όσο “κακό” κι αν ήταν το μεσημεριανό σας.

No time: Υπάρχει όμως και μία ώρα που το θρεπτικό αυτό τρόφιμο δεν ενδείκνυται… το πρωί! Επειδή είναι εξαιρετικά διουρητικό, καλό θα ήταν να το αποφεύγετε το πρωί που το σώμα σας χρειάζεται να αποθηκεύσει νερό.

Ντομάτες

Check time: Αν τις τρώτε το πρωί, ενισχύετε τη λειτουργία της πέψης και βοηθάτε το στομάχι και το πάγκρεας.

No time: Το βράδυ όμως, θα σας προκαλέσουν πρήξιμο καθώς τα όξινα που περιέχονται σε αυτές λειτουργούν ανασταλτικά στο να μεταβολίσετε το αλάτι.

Ζάχαρη

Check time: Αν θέλετε οπωσδήποτε να φάτε ζάχαρη, προτιμήστε τις πρωινές ώρες, που θα έχετε όλη τη μέρα μπροστά σας για να κάψετε τις θερμίδες που θα σας προσφέρει.

No time: Βγάλτε την όμως από το βραδινό σας, γιατί εκτός από τα κιλά που θα σας προσθέσει, θα σας προσφέρει άφθονους εφιάλτες.

Τυρί

Check time: Αποτελεί ιδανικό πρωινό, λόγω των θρεπτικών συστατικών του. Θα σας βοηθήσει να μειώσετε την κατακράτηση υγρών και να χάσετε βάρος.

No time: Επειδή προκαλεί δυσπεψία, καλύτερα ξεχάστε το τις βραδινές ώρες.

Ρύζι

Check time: Προσθέστε ρύζι στο μεσημεριανό σας για να εξασφαλίσετε την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε.

No time: Καλύτερα να το αποφύγετε τις βραδινές ώρες, εκτός και αν θέλετε να πάρετε κιλά.

πηγή:yolife.gr

Διακοπές ρεύματος: Ποιες περιοχές σε Αθήνα και Αττική θα μείνουν χωρίς ρεύμα σήμερα

timi ilektrikou vatikiotis

Διακοπές ρεύματος: Ποιες περιοχές σε Αθήνα και Αττική θα μείνουν χωρίς ρεύμα σήμερα

Διακοπές ρεύματος καταγράφονται για ακόμη μία ημέρα σε πολλές περιοχές του λεκανοπεδίου της Αττικής.