Όταν η Blue Star διαφήμιζε… ότι περιμένει τους επιβάτες με ανοιχτούς καταπέλτες

Καμιά φορά τα διαφημιστικά σποτ δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

blu spot

Η προσπάθεια να φτάσει το διαφημιστικό μήνυμα στον πελάτη μέσα από οδούς ασυνείδητης επικοινωνίας, με αποτέλεσμα να μη λαμβάνεται το μήνυμα όπως πρέπει είναι μια συνήθης τακτική των εταιριών, που θέλουν να παρουσιάσουν μια ειδυλλιακή εικόνα για το προϊόν τους, χωρίς ωστόσο να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ένα τέτοιο είναι και το διαφημιστικό σποτ της εταιρείας Blue Star Ferries, όπου για τραγική ειρωνία σε ένα από τα πλάνα δείχνουν επιβάτες να τρέχουν να προλάβουν το πλοίο, το οποίο περιμένει γι’ αυτούς με… τον καταπέλτη ανοιχτό και χωρίς κανένα μέλος πληρώματος να τους απωθεί. Μόνο χαμόγελα και ευχαριστίες… και με τον καπετάνιο να μιλάει με τον καθένα,  να ελέγχει τα πάντα  και έτοιμος να ξεκινήσει τον απόπλου έχοντας βεβαιωθεί ότι όλα είναι εντάξει.

YouTube video player

Μόνο που η δολοφονία του 36χρονου Αντώνη από μέλη του πληρώματος του Blue Horizon προσγειώνει απότομα στην πραγματικότητα  που παρουσιάζεται στο σποτ. Μια δολοφονία που καμία διαφήμιση στο μέλλον δεν μπορεί να την κουκουλώσει…

 

8o αυτοοργανωμένο Pride στην Θεσσαλονίκη: «Κι αν σκοτεινιάζουν τον κόσμο μας, με τους αγώνες μας του δίνουμε χρώμα»

8o αυτοοργανωμένο Pride στην Θεσσαλονίκη: «Κι αν σκοτεινιάζουν τον κόσμο μας, με τους αγώνες μας του δίνουμε χρώμα»

H πολυπληθής πορεία λαμβάνει χώρα για την προάσπιση των δικαιωμάτων των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και κατά…

Βενιζέλος για Συμφωνία των Πρεσπών: Δεσμευτική και για τις δύο χώρες – Aναγκαία και υποχρεωτική η τήρησή της

Βενιζέλος για Συμφωνία των Πρεσπών: Δεσμευτική και για τις δύο χώρες – Aναγκαία και υποχρεωτική η τήρησή της

Μιλώντας για το Balkan Gathering o κ. Βενιζέλος χαιρέτισε τις εργασίες του, τονίζοντας ότι αποτελεί…