Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η αναρριχήτρια φέρει τραύματα σε διάφορα σημεία του σώματος και αναμένεται να μεταφερθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο.
04/07/2019, 20:55
Όλυμπος: Με ελικόπτερο μεταφέρεται σε νοσοκομείο η τραυματισμένη αναρριχήτρια
Προσεγγίστηκε από τους διασώστες της ΕΜΑΚ η 37χρονη αναρριχήτρια, που το απόγευμα είχε ατύχημα από πτώση κατά την διάρκεια της αναρρίχησης, σε πλαγιά στην περιοχή Στεφάνι του Ολύμπου.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια