Newsroom

Newsroom

"Όλοι οι Καλοί Χωράνε" – Μία ιδιαίτερη γαλλική κωμωδία

Η κυβέρνηση δημοσιεύει ένα νόμο που υποχρεώνει τους γάλλους πολίτες να φιλοξενούν στα σπίτια τους κατά τη διάρκεια του ψυχρού χειμώνα τους συμπολίτες τους που δεν έχουν στέγη. Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Συγκατοίκησης», ένας άνεμος πανικού πνέει σε κάθε διαμέρισμα μιας συνηθισμένης πολυκατοικίας του Παρισιού.

573dbeac1dc52445358b50e4

Στην ταινία πρωταγωνιστεί η Καρίν Βιάρντ, την οποία αγαπήσαμε πέρυσι στην «Οικογένεια Μπελιέ» σε ένα ρόλο που της χάρισε υποψηφιότητα στα περσινά Βραβεία Σεζάρ.

ΑΛΕΞΑΝΤΡΑ ΛΕΚΛΕΡ (Σκηνοθεσία – Σενάριο)

Πώς προέκυψε η ιδέα για το θέμα της ταινίας;

Η ιδέα καθεαυτή γεννήθηκε πριν από 7 χρόνια και έχει τεράστια σχέση με το βασικό μοτίβο που διέπει όλες τις ταινίες μου: τον περιορισμό που επιβάλλεται στους χαρακτήρες. Την υποχρέωση για αλληλεγγύη. Έγραψα ένα μικρό προσχέδιο δώδεκα σελίδων, το έστειλα σε έναν παραγωγό και πήρα την εξής απάντηση: «Αφήστε το καλύτερα, δεν έχει βάση και είναι αδύνατο να βρεθεί χρηματοδότηση για ένα τέτοιο υλικό!» Και κάπως έτσι, άφησα την ιδέα στην άκρη για κάποια χρόνια και έκανα την ταινία “Maman”, πεπεισμένη ότι δεν άξιζε να γίνει ταινία.

Γιατί;

Για δύο λόγους. Πρώτον, εισέπραττα ψυχρές αντιδράσεις όταν τη συζητούσα με τον περίγυρό μου. Δεύτερον, επειδή η συγκεκριμένη ιστορία είχε πολλά πρόσωπα, κι εγώ γενικά είμαι των πιο μικρών σχημάτων. Ένιωθα λοιπόν, ότι ξέφευγα από τα θέματα που προτιμώ, τη οικογένεια και το ζευγάρι δηλαδή. Μετά όμως το “Maman”, ήθελα να επιστρέψω στην κωμωδία και με δεδομένο πως πίστευα πάρα πολύ στην ιστορία, αποφάσισα να το τολμήσω. Έγραψα την ιστορία ολομόναχη, χωρίς να έχω υπογράψει κάποιο συμβόλαιο και μετά απευθύνθηκα στον Φιλίπ Γκοντό ο οποίος και μου είπε ότι θα κάνει την παραγωγή.

Ας μιλήσουμε για τους ηθοποιούς σας, ξεκινώντας από τους Μπρετζέλ, κατά κόσμον Βαλερί Μπονετόν και Μισέλ Βιγιερμόζ.

Οι επιλογές μου είναι καθαρά θέμα γούστου. Όλοι οι ηθοποιοί που παίζουν στην ταινία μου, είναι άνθρωποι που αγαπώ, άνθρωποι που εκτιμώ τη δουλειά τους. Με τον Βιγιερμόζ είχαμε ξανασυνεργαστεί στις ταινίες “Les Soeurs Fâchées” και “Maman”. Στο “Le Grand Partage”, είχα επιτέλους την ευκαιρία να του προσφέρω έναν μεγαλύτερο ρόλο. Ήταν κάτι που το ήθελα καιρό και τελικά το πέτυχα. Η Βαλερί κέντρισε το ενδιαφέρον μου πριν από χρόνια, στην παράσταση “Le Dieu du Carnage”. Μου άρεσε ο αυθορμητισμός της, η φυσικότητά της, η ζωντάνια της και η υποβόσκουσα κωμικότητά της. Όταν διάβασε το σενάριο, μου τηλεφώνησε και μου είπε: «Είναι πάρα πολύ αστείο!» Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι θα τα πάμε πολύ καλά οι δυο μας, όπως και έγινε.

Απέναντι στους Μπρετζέλ, έχουμε ένα ζευγάρι αστών, τους Ντιμπρέιγ, τους οποίους υποδύονται ο Ντιντιέ Μπουρντόν και η Καρίν Βιάρ.

Ο παραγωγός μου, ο Φιλίπ Γκοντό, μου μίλησε για τον Ντιντιέ με τόσο καλά λόγια που με έκανε να θέλω να τον γνωρίσω. Από την πρώτη στιγμή, ένιωσα ότι συντονιστήκαμε. Δεν έχει ίχνος αλαζονείας, είναι πάρα πολύ συμπαθητικός και γλυκός. Είχε όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούσε ο ρόλος του Πιέρ Ντιμπρέιγ. Όσο για την Καρίν, ήθελα να συνεργαστώ μαζί της εδώ και πάρα πολύ καιρό. Της είχα προτείνει να παίξει σε άλλες ταινίες μου αλλά είχε αρνηθεί. Το επεχείρησα πάλι και προς μεγάλη μου χαρά επιτέλους δέχτηκε. Μου αρέσει ο τρόπος που προσεγγίζει τον κάθε ρόλο και νομίζω ότι έχουμε την ίδια αίσθηση του χιούμορ.

Στον Πατρίκ Σενέ εμπιστευθήκατε τον ρόλο του μοναχικού ομοφυλόφιλου και στην Ζοσιάν Μπαλασκό τον ρόλο της φασίστριας θυρωρού.

Με τον Πατρίκ γνωριζόμαστε από το “Le Prix à payer” και τον αγαπώ πάρα πολύ. Ήταν πολύ μεγάλη χαρά για μένα το ότι δέχτηκε τον ρόλο. Δίνει άλλη διάσταση στον χαρακτήρα. Σε ό,τι αφορά τώρα τη «φασίστρια» της παρέας, ήθελα οπωσδήποτε να την ενσαρκώσει η Ζοσιάν Μπαλασκό, την οποία γνώρισα στο “Maman”. Μου αρέσει και σαν κωμικός και σαν άνθρωπος. Μόνο αυτή θα μπορούσε να ενσαρκώσει τον ρόλο αυτό.

Υπάρχει και ένα ακόμα παράξενο ζευγάρι, η Ανεμόν και ο Τζάκι Μπερουαγιέ.

Όταν έγραφα την ιστορία, έκανα μια λίστα με όλες τις πιθανές αντιδράσεις που θα μπορούσαν να προκληθούν αν δημοσιευόταν πράγματι ένα τέτοιο διάταγμα. Ο κύριος και η κυρία Αμπράμοβιτς είναι ένα ζευγάρι συνταξιούχων που, από φόβο κυρίως, προτιμούν να φύγουν από το σπίτι τους παρά να φιλοξενήσουν έναν άγνωστο. Έτσι, ουσιαστικά βρίσκονται να παρακολουθούν την ιστορία που εξελίσσεται στην απέναντι πολυκατοικία από το νοικιασμένο διαμέρισμά τους, μέσα από κιάλια. Είναι κάτι σαν τους γέρους του «Μάπετ Σόου» που πραγματικά λατρεύω.


Παραγωγή: Γαλλική 

Σκηνοθεσία: Αλεξάντρα Λεκλέρ

Πρωταγωνιστούν: Καρίν Βιάρ, Ντιντιέ Μπουρντόν, Βαλερί Μπονετόν, Μισέλ Βιγιερμόζ

Σέρες: Καταγγελία για βιασμό 14χρονης από τον πατριό της – Από την ηλικία των 7 ετών

βια ενδο

Σέρες: Καταγγελία για βιασμό 14χρονης από τον πατριό της – Από την ηλικία των 7 ετών

Η 14χρονη με την μητέρα της πήγαν στην Αστυνομία για να καταγγείλουν περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας…

Εξοργιστικό περιστατικό στην Κρήτη: 44χρονος χτύπησε τη σύζυγο και τις κόρες του – Συνελήφθη από την αστυνομία

via 252863 212661 type13262

Εξοργιστικό περιστατικό στην Κρήτη: 44χρονος χτύπησε τη σύζυγο και τις κόρες του – Συνελήφθη από την αστυνομία

Απαράδεκτος 44χρονος στη Χερσόνησο της Κρήτης άσκησε βία στη γυναίκα του και τα παιδιά του