Η ομάδα επικοινωνίας της ΝΔ, έφτασε σε σημείο να κάνει σκεϊτα τον Κυριάκο Μητσοτάκη, για να πείσει τους νέους για το διαβόητο φιλοδώρημα του «youth pass», το οποίο προβλέπει ότι θα ενισχύσει τους νέους που ενηλικιώνονται με 150 ευρώ το έτος για να τα δαπανήσουν σε ταξίδι ή σε υπηρεσία πολιτισμού.
Συγκεκρμένα, σε νέο βίντεο στο TikTok που ανήρτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για να ενημερώσει τους νέους για το Youth Pass, εμφανίστηκε , φορώντας ένα καπέλο, ενώ η διευθύντρια επικοινωνίας, του δίνει και ένα σκέιτ. O πρωθυπουργός που εμφανώς αμήχανος αντί να πει για τα προβλήματα της νέας γενιάς, έσπευσε να δικαιολογήσει την κίνηση αυτή, που προκάλεσε άφθονο γέλιο στους χρήστες στα social, λέγοντας:
«Μου είπαν όταν κάνω βίντεο για νέους πρέπει να εμφανίζομαι πιο… νεανικός», σχολίασε ο πρωθυπουργός.
Στη συνέχεια τόνισε πως η πλατφόρμα για το Youth Pass θα είναι ανοιχτή ως τις 5 Δεκεμβρίου. Έχουν γίνει 112.000 αιτήσεις από νέους 18-19 ετών και θα μπορούν να γίνουν άλλες 90.000 με βάση τους πόρους που έχουν διατεθεί.
«Αξιοποιήστε το για υπηρεσίες, πολιτισμού, τουρισμού και μεταφορών», λέει ο κ. Μητσοτάκης που κλείνει το βίντεο με ένα αστείο για τα σκέιτ.
Δεν μας λυπάται κανείς πιά …καλά να πάθουμε, με 46% αποχή παίρνεις τικτόκερ ινφλουένσερ να διαφημίζει pass …#Μητσοτάκης #youthpass #ακριβεια_μητσοτακη #Αισχροκερδεια_Μητσοτακη #ακριβεια #αισχροκερδεια #κερδοσκοπια #λεηλασια #γαλαζιο_πλιατσικο #κυβερνηση_Μητσοτακη pic.twitter.com/4Hyu4BCvyu
— antonis kelaidonis (@antonkelaidon) December 2, 2023