«Ήμουν από τους ανθρώπους που του είπα ότι δεν μπορώ να ξανασυνεργαστώ. Υπήρχε κλίμα τρομοκρατίας. Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη συνεργασία», τονίζει ο Λευτέρης Ελευθερίου στην εκπομπή Πρωϊνό.
«Δεχόμουν από τη μία ότι αυτός ο άνθρωπος έτσι λειτουργεί τα τελευταία 30-40 χρόνια που δουλεύει και λέω μάλλον εγώ είμαι λάθος, μάλλον εγώ κάτι δεν κάνω σωστά. Λειτουργούσε λίγο το ενοχικό», πρόσθεσε.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια