Ο Καρβέλας σε τρολάρει και η Βίσση το "ποζάρει": Mια αφίσια χίλιες (μούγκα ) λέξεις

Κι εκεί που ακόμη προσπαθείς να συνέλθεις από τις φωτοσοπιαρισμένες αφίσες του Φουρθιώτη, πετυχαίνεις στο διάβα σου μια εικόνα βγαλμένη από παλιό σαδομαζοχιστικό θρίλερ (που βγήκε απευθείας σε βιντεοκασέτα), υπενθυμίζοντάς σου το λόγο που ο υπόλοιπος γαλαξίας αδυνατεί να σε σεβαστεί πολιτιστικά.

586d22541dc524864e8b4d93

Από
τον Στέφανο Στεφανόπουλο     

Από τη μια έχεις τον Νίκο Καρβέλα, τον οποίο μπορεί να τον χλευάζεις και να μην τον παίρνεις στα σοβαρά, αλλά οκ, έχεις λικνίσει το κορμί σου στους ρυθμούς του, όπως επίσης έχεις δοκιμάσει πολλάκις να κάνεις τις δεύτερες φωνές στο «Καλοκαιρινές Διακοπές».

Ειδικά από τότε που απενοχοποιήθηκε το trash, ή αλλιώς η ελληνική pop κουλτούρα των ‘90s, σε όποιο παρτάκι κι αν πας, όλο και κάτι από δαύτον έχεις χορέψει. Και μεθυσμένος ή μη, γούσταρες κι ας μην το παραδέχεσαι.

Άλλωστε, από την αρχή της καριέρας του, έως και σήμερα, ο Καρβέλας, στιχουργικά και συνθετικά πάντα τρόλαρε κι έπαιζε μπάλα με τις αντίστοιχες μουσικές μόδες, αποδεικνύοντας πως σημασία δεν έχει το τι κυκλοφορείς, αλλά το πώς το πλασάρεις.

Από την άλλη, έχει την Άννα Βίσση, μια γυναίκα που κι εκείνη δοκίμασε λογής μουσικές εκφάνσεις, έχοντας όμως μια πιο μεστή θέση στα media. Κατάλαβε εγκαίρως το ότι (και) η επαγγελματική σχέση της με τον Καρβέλα είχε τελματώσει, φροντίζοντας να πλεύσει σε πιο εμπορικά μονοπάτια, κατακτώντας (και) τις πίστες.

Κατά καιρούς συνεργάστηκε ξανά με τον Καρβέλα, αλλά από τη μια η έλλειψη ρευστού για λέλουδα στα μπουζούκια κι από την άλλη η πτώση της αγοράς, η (ομολογουμένως μεγάλη) καριέρα της απέκτησε καθοδική πορεία.

Αντί όμως να δεχτεί τα σημεία των καιρών, να σου που ενώνει ξανά δυνάμεις με το προαναφερθέν μέγα-τρολ, προκειμένου να διεκδικήσουν μαζί μια θέση στην τηλεοπτική χρονοκάψουλα, δίπλα από την Κατερίνα Γιουλάκη.

Η Άννα κι ο Νίκος λοιπόν, έχοντας κλείσει τον κύκλο τους σε προσωπικό επίπεδο κι έχοντας παλέψει με τους «δαίμονές» τους (επάνω και κάτω από την σκηνή), βλέποντας πως η σύγχρονη δισκογραφική τους παρουσία έχει πλέον λιγότερη καλλιτεχνική υπόσταση από ένα σουβλάκι με απ’ όλα, κάνουν το -λογικό για αυτούς, τραγικό για τους υπόλοιπους- βήμα τους στα τηλεοπτικά δρώμενα. Και δεν είναι η πρώτη φορά που έφαγαν τα μούτρα τους, με πιο πρόσφατο παράδειγμα το χαοτικά ανούσιο reality που παρουσίαζε την καθημερινότητα της Βίσση.

Τι θα κάνουν μαζί ξανά αυτοί οι δυο; Ευτυχώς όχι κάποιο νέο δίσκο, αλλά αμφότεροι θα αποτελέσουν μέλη κριτικής επιτροπής ενός (ακόμη) talent show, το οποίο θα προβληθεί από το κανάλι «E», τις λίγες ώρες που δε διαφημίζουν υαλουρονικές κρέμες.

Το Star Academy πάντως (έτσι θα λέγεται και τη γαλλική version του την παρουσίαζε ο Νίκος Αλιάγας), δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια παραλλαγή του Fame Story, τουτέστιν ένα reality show που θα παρακολουθεί επί 24ώρου βάσεως ένα τσούρμο ταλαντούχα (και μη) παιδιά, τα οποία θα διαγωνίζονται για μια θέση στο πρόσκαιρο πάνθεον της σχεδόν ανύπαρκτης ελληνικής μουσικής βιομηχανίας.

Για πολλοστή φορά λοιπόν, η ελληνική τηλεόραση επιδιώκει τη γνωστή συνταγή του «ζεύγους» κι έτσι, ύστερα από τους λογής Σκορδολιάγκες, Κωστομπαλατσινούδες και Καραβακατσούληδες έρχεται το σενάριο των «αγαπημένων πρώην», μιας και στην προκειμένη δεν υπάρχει βέρα.

Καλώς ή κακώς λοιπόν, το όλο στήσιμο όντως θυμίζει τραγούδι του Καρβέλα… Κάτι εύπεπτο κι απλοϊκό, με σουρεάλ στίχους, προσαρμοσμένο στις ηχητικές επιταγές τις εποχής και που ο μέσος (υπερ)καταναλωτής θα παπαγαλίσει και θα εξυμνήσει απάνω σε τραπέζια και πατώματα.

Κι όσο ιντριγκαδόρικη κι αν είναι η συμμετοχή ενός ανθρώπου που ακόμη και στα κέντρα που ενίοτε εμφανίζεται, είναι αυστηρός με τους θαμώνες, ή μιας περσόνας που εξακολουθεί και βηματίζει παράλληλα μαζί του, η αίσθηση που βγάζει μέχρι κι η αφίσα είναι μια λυπηρή (και φτηνή) επίκληση στον χρόνο, ο οποίος- τηλεοπτικά- δείχνει να γυρίζει δεκαετίες πίσω.

Και για να μην απορείς σε ό,τι αφορά τα του talent show, ξέρω ήδη ποιος θα κερδίσει… Ο 20χρονος Κύπριος. Όποιος κι αν είναι αυτός… Το μόνο που μένει πια να μάθουμε είναι το εάν ο νικητής θα πληρωθεί με υαλουρονικό βερσάτσε.

Ο Χάρης Δούκας «ξήλωσε» τη διοίκηση της Δημοτικής Αστυνομίας μετά το σκάνδαλο εκβιασμών

dimotiki astynomia

Ο Χάρης Δούκας «ξήλωσε» τη διοίκηση της Δημοτικής Αστυνομίας μετά το σκάνδαλο εκβιασμών

Ο δήμαρχος Αθηναίων έκανε πράξη την δήλωση του για γραμμή «μηδενικής ανοχής» μετά το σκάνδαλο…

Κλιματισμός στο αυτοκίνητο: Νέα έρευνα δείχνει πως εκτός από «κρύους» μας κρατά και ασφαλείς

driving 2934477 1280

Κλιματισμός στο αυτοκίνητο: Νέα έρευνα δείχνει πως εκτός από «κρύους» μας κρατά και ασφαλείς

Η χρήση του κλιματισμού στο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού γιατί, εκτός…