Νέα επιχείρηση εκκένωσης και σφραγίσματος του Ελεύθερου Αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου «Εμπρός»

Το Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός και οι άνθρωποι του, αντιστέκονται ακόμη στην κατασταλτική μανία του Υπουργείου ΠΡΟ.ΠΟ. και εκφράζουν τη συμπαράσταση του σε όλους τους χώρους του κοινωνικού κινήματος που αντιμετωπίζουν την εκστρατεία του κράτους για την επιβολή μιας κανονικότητας υποταγής, φόβου, ιδιώτευσης και μαζικής αποβλάκωσης, ενώ καλούν σε νέα συγκέντρωση το Σάββατο 29/5.

5311086

Μετά την επιχείρηση εκκένωσης την προηγούμενη Τετάρτη και το τσιμέντωμα των εισόδων του, το αυτοδιαχειριζόμενο κτίριο ΕΜΠΡΟΣ επανακαταλήφθηκε το Σάββατο μετά μουσικής. Ωστόσο, σήμερα, σε μια προσπάθεια επιβολής της κατασταλτικής μανίας του υπουργείου ΠΡΟ.ΠΟ., το Θέατρο βρέθηκε ξανά αντιμέτωπο με τα συνεργεία του Δήμου, τα οποία προσπάθησαν να ξαναφραγιστεί ο ελεύθερος χώρος  τέχνης, έκφρασης και ιδεών που λειτουργούσε επί χρόνια. 

Μετά το κάλεσμα που απηύθυνε ο αυτοδιαχειριζόμενος χώρος ενημερώνοντας πως η αστυνομία έχει ανοίξει το ΕΜΠΡΟΣ και ετοιμάζεται να τσιμεντώσει ξανά το θέατρο, αλληλέγγυοι, καλλιτέχνες και δικηγόροι συγκεντρώθηκαν ώστε να αποτρέψουν το σφράγισμα του κτιρίου. Ενημερώνοντας με σχετική ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα ανέφεραν πως «Μετά από παρέμβαση δικηγόρων του κινήματος και αλληλέγγυων και με την απειλή μήνυσης ενάντια στην εταιρία που διενεργούσε τα έργα καταστροφής του Εμπρός ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ- Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ είναι ακόμα εκεί και απαιτούμε την αποχώρηση της! Όλοι και όλες στο Εμπρός ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ». 

Παράλληλα καλούν σε νέα συγκέντρωση αλληλεγγύης έξω από τον αυτοδιαχειριζόμενο χώρο. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση «Το Σάββατο 29/5 καλούμε σε συγκέντρωση έξω από το Εμπρός στις 5 το απόγευμα και Πανελλαδική Ημέρα Δράσης των καλλιτεχνών, των συνελεύσεων γειτονιάς και των κοινωνικών εγχειρημάτων σε κάθε γωνιά της χώρας για την υπεράσπιση όχι μόνο του Εμπρός αλλά όλων των απελευθερωμένων χώρων. Δε θα παραδώσουμε τα όνειρα μας στο σκοτάδι. Όταν αγωνιζόμαστε- αγωνιζόμαστε για τις ζωές μας», ενώ το Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός εκφράζει τη συμπαράσταση του σε όλους τους χώρους του κοινωνικού κινήματος που αντιμετωπίζουν την εκστρατεία του κράτους για την επιβολή μιας κανονικότητας υποταγής, φόβου, ιδιώτευσης και μαζικής αποβλάκωσης.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου Εμπρός: 

Η δύναμη της αυτοοργάνωσης μπορεί να σταματήσει τη καταστροφή των γειτονιών μας και της φύσης που απειλούνται από την λαίλαπα της εκμετάλλευσης και το θράσος της αισχροκέρδειας. Γιατί εκκενώνεται το ΕΜΠΡΟΣ; Γιατί η καθημερινή αφιλοκερδής λειτουργία του αποτελεί ζωντανό αντιπαράδειγμα για τον κυρίαρχο τρόπο που μας επιβάλλεται να ζούμε, να σκεφτόμαστε και να νιώθουμε. Αν σιωπήσεις για λίγο έξω από το Εμπρός και αφουγκραστείς θα ακούσεις την εμπορευματοποίηση να κυλάει ορμητικά στα διπλανά σοκάκια. Σε αυτή τη χώρα που η οικονομική και πολιτική εξουσία μετατρέπει τα πάντα σε εμπόρευμα που πουλιέται κι αγοράζεται, το ΕΜΠΡΟΣ προσφέρει χωρίς κόμιστρο, χωρίς αντίτιμο, τέχνη, και πολιτισμό, δημιουργία και αλληλεγγύη, προσφέρει το δημόσιο, το ελεύθερο, το δωρεάν, το κοινό, αυτό που ανήκει σε όλους μας και όλοι θέλουμε να το μοιραστούμε ελεύθερα. Αυτό ήταν που ενόχλησε τους κυβερνήτες και τους μεγαλοεπιχειρηματίες, αυτό θέλησαν να τσιμεντώσουν. Θέλησαν το Εμπρός να σιωπήσει γιατί εμποδίζει την ελεύθερη κυκλοφορία του χρήματος, της αγοράς, γιατί αποδεικνύει πως μπορούμε να ζούμε, να σκεφτόμαστε και να νιώθουμε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

Αυτό το μήνυμα επικοινωνεί το Εμπρός και σε αυτό συναντά το πάρκο Δρακοπούλου και το Άνω-Κάτω στα Πατήσια, τα κατειλημμένα προσφυγικά στην Αλεξάνδρας, το Νοsotros στα Εξάρχεια, τη Λέλας Καραγιάννη στη Κυψέλη, τη Ρόζα Νέρα στα Χανιά και τον Ευαγγελισμό στο Ηράκλειο, τη Terra Incognita και την Yφανέτ στη Θεσσαλονίκη, τους κοινωνικούς αγώνες ενάντια στις περιφράξεις και την ιδιωτικοποίηση του Φιλοπάππου, του Πεδίου του Άρεως, του Βοτανικού Κήπου στη Πετρούπολη, της Ακαδημίας Πλάτωνα, του Στρέφη και την καταστροφή της πλατείας Εξαρχείων.

Εκεί είναι που συναντιέται με τον αγώνα ενάντια στο φασισμό, ενάντια στην οικονομική και εργασιακή εξαθλίωση, την απελπισία των νέων και τις αυτοκτονίες των ανέργων, τις διώξεις αγωνιστών, και τις δράσεις για το σταμάτημα των πλειστηριασμών κατοικιών. Εκεί συναντιέται με τον αγώνα υπεράσπισης της Φύσης στα βουνά, τα νησιά και τα χωριά μας, εκεί συναντά τα αυτοοργανωμένα εγχειρήματα, τις καταλήψεις και τα φοιτητικά στέκια, τις κοινωνικές κουζίνες, τις συνελεύσεις γειτονιάς, τις παρέες που παίζουν μουσική στο δρόμο, ένα κορίτσι που περπατά γρήγορα στο σκοτάδι γιατί κάποιος την ακολουθεί. Το Εμπρός είναι ο χώρος που συναντιόμαστε με το αίμα των νεκρών μας- το Ζακ, τον Κillah P, τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, εκεί ζουν οι καλλιτέχνες χωρίς σκηνή και τα παιδιά που δεν έχουν δέντρα στην αυλή του σχολείου τους, εκεί παράγουμε Τέχνη ενάντια στην βιομηχανία της τέχνης, εκεί ζει το Εμπρός- ανάμεσα στους απελευθερωμένους κοινωνικούς χώρους και τις στιγμές της συλλογικής ευτυχίας, στους δρόμους, στα πάρκα και τις πλατείες, εκεί που οι άνθρωποι διεκδικούμε ξανά το δημόσιο, το ελεύθερο, το δωρεάν, το κοινό, χωρίς εμπορευματοποίηση και ανταλλακτική αξία.

Το Σάββατο 29/5 καλούμε σε συγκέντρωση έξω από το Εμπρός στις 5 το απόγευμα και Πανελλαδική Ημέρα Δράσης των καλλιτεχνών, των συνελεύσεων γειτονιάς και των κοινωνικών εγχειρημάτων σε κάθε γωνιά της χώρας για την υπεράσπιση όχι μόνο του Εμπρός αλλά όλων των απελευθερωμένων χώρων.

Δεν θα παραδώσουμε τα όνειρα μας στο σκοτάδι.

Όταν αγωνιζόμαστε- αγωνιζόμαστε για τις ζωές μας!

24/5/2020

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο ΕΜΠΡΟΣ

______

Το Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός γεννήθηκε μέσα από τα όνειρα και τις ελπίδες εκατομμυρίων ανθρώπων που πήραν μέρος στα κοινωνικά κινήματα της εποχής μας. Είναι ένας ανοιχτός, δημόσιος κατειλημμένος χώρος με διεθνή απήχηση, ελεύθερη πρόσβαση για πάνω από 1000 επισκέπτες την εβδομάδα και ένα καθημερινό, πολύμορφο πρόγραμμα εκδηλώσεων που απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων με διαφορετικές πολιτισμικές καταβολές.

Από το 2011, εκατοντάδες καλλιτέχνες παρουσίασαν αφιλοκερδώς & με ελεύθερη είσοδο 400 διαφορετικά θεατρικά έργα σε περισσότερες από 2000 παραστάσεις.

Έγιναν συναυλίες 450 συγκροτημάτων, εκδηλώσεις ενίσχυσης αυτοοργανωμένων εγχειρημάτων, κινηματικών πρωτοβουλιών και καλλιτεχνικών ομάδων, πάνω από 300 ομιλίες και διαλέξεις για όλα τα ζητήματα της καθημερινότητας. Εκατοντάδες συνελεύσεις, εκθέσεις, φεστιβάλ ποίησης, λογοτεχνίας, εργαστήρια, μια θάλασσα συναντήσεων και δημιουργίας, μια ανάσα ελευθερίας και έκφρασης στο κέντρο της πόλης.

Προσπαθούμε να ενώσουμε τη θεωρία με την πράξη, το καλλιτεχνικό με το κοινωνικό και το πολιτικό, σε θέματα που αφορούν όλους, και να επαναπροσδιορίσουμε το ρόλο της τέχνης, σήμερα, σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η συνέχιση του εγχειρήματος του Εμπρός είναι ζωτικής σημασίας και γι’ αυτό χρειάζεται την υποστήριξη όλων μας!

Το Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός εκφράζει τη συμπαράσταση του σε όλους τους χώρους του κοινωνικού κινήματος που αντιμετωπίζουν την εκστρατεία του κράτους για την επιβολή μιας κανονικότητας υποταγής, φόβου, ιδιώτευσης και μαζικής αποβλάκωσης.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ’ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ!

ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΤΕΓΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.

Βερύκιος «καρφώνει» Μητσοτάκη: «Αυτός έστειλε τους 2 στον Μαρινάκη και τους έδιωξε επειδή μαθεύτηκε» (video)

δημος βερυκιοσ

Βερύκιος «καρφώνει» Μητσοτάκη: «Αυτός έστειλε τους 2 στον Μαρινάκη και τους έδιωξε επειδή μαθεύτηκε» (video)

Μια αρκετά σημαντική αποκάλυψη για τις παραιτήσεις Παπασταύρου και Μπρατάκου έκανε ο Δήμος Βερύκιος

Μαρίνα Σάττι: Αποστομωτική απάντηση σε όσους απορούν, πώς θα τραγουδήσει τις ψηλές νότες στο «Ζάρι» (Video)

marina satti

Μαρίνα Σάττι: Αποστομωτική απάντηση σε όσους απορούν, πώς θα τραγουδήσει τις ψηλές νότες στο «Ζάρι» (Video)

Τραγούδησε ζωντανά την εισαγωγή του κομματιού και έγινε viral στο TikTok.

O γνωστός ράπερ Εθισμός «σπάει κόκκαλα» με το νέο του τραγούδι – Η αναφορά στον Κώστα Βαξεβάνη και στις υποκλοπές

433140002 767928198614916 439479898267640574 n

O γνωστός ράπερ Εθισμός «σπάει κόκκαλα» με το νέο του τραγούδι – Η αναφορά στον Κώστα Βαξεβάνη και στις υποκλοπές

Ο Εθισμός μέσα από τους στίχους του θίγει συχνά υποθέσεις που απασχολούν έντονα την ελληνική…