Σύμφωνα με τον κ.Μπουτάρη η ενημέρωση έγινε από τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Νεκτάριο Σαντορινιό. «Δρομολογείται η σύνδεση με τις Κυκλάδες και το Ηράκλειο και επιστροφή, με συμβατικό πλοίο», τόνισε ο δήμαρχος.
Σύμφωνα με τις αρχικές σκέψεις το δρομολόγιο θα γίνεται δύο φορές την εβδομάδα με συμβατικό πλοίο.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια