«Ακόμη και ο Μ. Βέμπερ, ομογάλακτος και φανατικός υποστηρικτής της ΝΔ και του Κυριάκου Μητσοτάκη, αναγκάζεται να συνομολογήσει ότι η Ελλάδα βγαίνει από τα μνημόνια. Με τα περί δήθεν 4ου μνημονίου, η ΝΔ δεν πείθει πια ούτε τους κολλητούς της. Κουράγιο!», έγραψε σε ανάρτηση του στο twitter.
Στο ίδιο μήκος κύματος, η Ράνια Σβίγκου, έγραψε σε σχετική ανάρτησή της: «Ακόμα και ο φίλος του κ. Μητσοτάκη, Μ. Βέμπερ αναγκάζεται να αποδεχθεί την έξοδο από τα μνημόνια. Ο άνθρωπος που επιθυμούσε το grexit, βέβαια, επαναλαμβάνει τα μυθεύματα περί εξόδου από την εποχή Σαμαρά. Είναι τόσο πικρό το ποτήρι για αυτόν και τη ΝΔ, που συγχωρείται, μέρες που είναι…».
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια