“Κανένας πολίτης δεν πρέπει να μείνει χωρίς υγειονομική περίθαλψη, ανεξαρτήτως ασφαλιστικής κάλυψης” τονίζει η ΔΗΜΑΡ σε ανακοίνωσή της.
Αυτό, υπογραμμίζει, “είναι το καθήκον της πολιτείας και δεν επιδέχεται αναβολή, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από υψηλή ανεργία και απίσχναση των εισοδημάτων”. “Καμιά δημοσιονομική σκοπιμότητα δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των πολιτών”, προσθέτει η ΔΗΜΑΡ.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια