Άρχισαν τα όργανα: Χείρα βοηθείας σε Κυριάκο Μητσοτάκη από τη Marc

Η αγαπημένη δημοσκοπική εταιρία  του Μαξίμου, Marc, φιλοτεχνεί... ξανά το προφίλ του Μωϋσή πρωθυπουργού, και της κυβέρνησης καθώς  όχι μόνο δίνει μεγάλο προβάδισμα στη ΝΔ αλλά την εμφανίζει και ανεβασμένη

NewsRoom 11/10/2021 | 21:49

Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να αντιστρέψει το κλίμα  για την σύσταση εξεταστικής επιτροπής για λίστες Πέτσα και OpinionPoll , μετά από την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, που βρίσκει σύμφωνα τα κόμματα της αντιπολίτευσης, επιστρατεύτηκε  η εταιρία Marc. Συγκεκριμένα, σε δημοσκόπηση της εταιρείας Marc (η οποία όπως αποκάλυψε πρόσφατα η «Αυγή» είναι η αγαπημένη του Μεγάρου Μαξίμου ) είχε ο Ant1 στο κεντρικό του δελτίο ειδήσεων. Στη δημοσκόπηση η ΝΔ, παρά τη σημαντική φθορά που έχει υποστεί τον τελευταίο καιρό, εμφανίζεται ανεβασμένη (34,8% από 34,4%), ενώ αντίθετα ο ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ εμφανίζει πτώση (22% από 23%).

Μάλιστα στην εκτίμηση ψήφου η Marc «βλέπει» ότι η ΝΔ θα φτάσει στο 41% και ο ΣΥΡΙΖΑ στο 27,5%. Ο διευθύνων σύμβουλος της Marc, Θωμάς Γεράκης, παρουσιάζοντας τη δημοσκόπηση σημείωσε ότι «27 μήνες μετά τις εκλογές σε μία ομολογουμένως δύσκολη στιγμή για κάθε κυβέρνηση - το μέσο της θητείας είναι η δυσκολότερη στιγμή- βλέπουμε ότι εάν είχαμε σήμερα εκλογές η ΝΔ θα έπαιρνε ένα ποσοστό μεγαλύτερο και ο ΣΥΡΙΖΑ ένα ποσοστό που υπολείπεται από αυτό των εκλογών».

 

«Ο κ. Γεράκης που όλοι γνωρίζουν ότι "δουλεύει" για το Μαξίμου, παρουσιάζεται ως αντικειμενικός στον Ant1 και λέει ότι "εκτιμά" πως η ΝΔ θα έχει μεγαλύτερο ποσοστό από τις εκλογές και ο ΣΥΡΙΖΑ μικρότερο. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και τι εκτιμά και για τις απευθείας αναθέσεις» σχολίασε με νόημα ο τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ Μάριος Κάτσης.

 

Ποια είναι η Marc

Υπενθυμίζεται ότι  η εταιρεία Marc χρυσοπληρώνεται από την ΕΡΤ για να κάνει έρευνες γνώμης και η ΕΡΤ τις αγοράζει τρεις φορές πάνω από τις συνηθισμένες τιμές που κυκλοφορούν στην αγορά. Η ίδια εταιρεία εξυπηρετεί επίσης κατά καιρούς ανάγκες του Μαξίμου και αποτελεί μέρος του επικοινωνιακού και ερευνητικού επιτελείου του Κυριάκου Μητσοτάκη κατά διαστήματα προσφέροντας υπηρεσίες πολιτικού μάρκετινγκ.

Πρόκειται για τρεις αποφάσεις της ΕΡΤ για απευθείας ανάθεση ερευνών, αντί των υπερβολικά υψηλών τιμημάτων των 12.450, 12.450 και 6.000 ευρώ, αντίστοιχα, δηλαδή συνολικά 30.900 ευρώ, μέσα σε σχεδόν ένα έτος. Το θέμα πήγε στη Βουλή με πρωτοβουλία του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ.

Πηγή: Αυγή