Το θέμα ήρθε στη δημοσιότητα αφότου ο χρήστης του Facebook, Themis Vas, ανάρτησε στο λογαριασμό του βίντεο, εξιστορώντας την προσπάθειά του να μεταφέρει άστεγο που θα κοιμόταν στο δρόμο σε κέντρο του Δήμου. Ενώ είχε τηλεφωνήσει τέσσερις φορές και τον διαβεβαίωναν οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου πως η δομή φιλοξενίας στην Πανόρμου λειτουργούσε κανονικά – και παρά τις αρχικές αντιρρήσεις του αστέγου- κατάφερε να τον πείσει, μεταφέροντάς στο εν λόγω σημείο.
Φτάνοντας, όμως, στο Κέντρο Φιλοξενίας, ενημερώθηκε από τον υπάλληλο πως η αλλαγή βάρδιας δεν θα γινόταν, καθόσον ο αντικαταστάτης του ήταν άρρωστος και δεν μπορούσε να πάει. Τότε, ο απαράδεκτος υπάλληλος του Δήμου φέρεται να του είπε: «Είμαι εδώ από τις 15:00, κουράστηκα και πρέπει να φύγω», κλείνοντας το κέντρο και αφήνοντας στο έλεος του χιονιά τους αστέγους που είχαν καταλύσει.
Δείτε την ανάρτηση:
«Δεν θα περάσει ατιμώρητη αυτή η πράξη»
Μετά τις διαστάσεις που πήρε το ζήτημ,α, ο Δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε πως ξεκίνησε πειθαρχική έρευνα για την αναζήτηση ευθυνών σχετικά με το κλείσιμο του συγκεκριμένου κέντρου από τον… κουρασμένο υπάλληλο. Για το απαράδεκτο αυτό γεγονός, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γ. Καμίνης, ανακοινώνοντας τη διενέργεια ΕΔΕ, χαρακτήρισε την πράξη αυτή μεμονωμένη, αλλά ταυτόχρονα απαράδεκτη, «που δεν θα περάσει ατιμώρητη».