Απάντηση στο εξώδικο της Μαρέβας Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη έδωσε με ανάρτηση της στα social media η Έλενα Ακρίτα.
Ειδικότερα, η βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ αρνείται να ζητήσει συγγνώμη και επισημαίνει προς την Μαρέβα Μητσοτάκη ότι θα τα πουν στα δικαστήρια «με τον άντρα της μάρτυρα».
«Εξώδικο μου έστειλε η κυρία Γκραμποφσκι-Μητσοτάκη και με καλεί να της ζητήσω συγγνώμη. Λυπάμαι αλλά δεν πρόκειται. Θα τα πούμε στα δικαστήρια. Με τον άντρα της μάρτυρα. Όπως πρέπει», γράφει χαρακτηριστικά.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια