Newsroom

Newsroom

Καταγγελία για παραβιάσεις ωραρίου- μη χορήγηση διαλειμμάτων στους εργαζόμενους σε τηλεφωνικό κέντρο της Εθνικής

Το www.koutipandoras.gr  έλαβε επιστολές από το Σύλλογο Δανειζόμενου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ.), τις οποίες έχει ήδη αποστείλει προς τις εταιρείες…

ete 0

Το www.koutipandoras.gr  έλαβε επιστολές από το Σύλλογο Δανειζόμενου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ.), τις οποίες έχει ήδη αποστείλει προς τις εταιρείες Mellon Technologies και ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS (κοινοποίηση στην Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού της Εθνικής Τράπεζας-ΕΤΕ) σχετικά με τις παραβιάσεις του ωραρίου και την μη χορήγηση διαλειμμάτων στους συναδέλφους που εργάζονται στο τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζικής της ΕΤΕ.

Καταγγέλλει, μεταξύ άλλων, ο Σύλλογος:

«Αντίθετα με ό,τι προβλέπεται στην εργατική νομοθεσία, στη συγκεκριμένη διεύθυνση παραβιάζεται συστηματικά και καθημερινά η ώρα έναρξης του ωραρίου αφού οι εργαζόμενοι υποχρεώνονται να προσέρχονται στην εργασία τους 20 λεπτά νωρίτερα.

Η εργασία πέραν του συμβατικού ωραρίου (Ν. 3863/2010)  θα πρέπει να αμείβεται σαν υπερεργασία ή υπερωρία, όπως ορίζει ο νόμος. Δεν αποτελεί δικαιολογία η καθυστέρηση λόγω σύνδεσης (login) στο Πληροφοριακό Σύστημα της Τράπεζας, διότι αυτό ισχύει για όλους τους τραπεζοϋπαλλήλους τόσο στις Διευθύνσεις Διοίκησης όσο και στα καταστήματα και δεν είναι υπαιτιότητα του υπαλλήλου.

 Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία 90/270/ΕΟΚ το προεδρικό διάταγμα 398/94 αλλά την απόφαση του εργατικού τμήματος του Αρείου Πάγου (85/2013) κρίθηκε ότι όσοι εργάζονται μπροστά σε οθόνη υπολογιστή δικαιούνται διάλειμμα (ή εναλλαγή εργασίας) διάρκειας μέχρι 15 λεπτών ανά δύο ώρες. Η χορήγηση του διαλείμματος «υλοποιείται μετά από διαβουλεύσεις μεταξύ της εργοδοσίας και των εργαζομένων». Παρόλα αυτά και αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε όλες τις υπόλοιπες διευθύνσεις της Τράπεζας τα διαλείμματα στην συγκεκριμένη διεύθυνση είναι αυστηρά προκαθορισμένα από τον supervisor ως προς την έναρξη και την διάρκειά τους. Οι εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό κέντρο έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με εξαγριωμένους πελάτες της Τράπεζας -λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών- είναι υποχρεωμένοι να υπόκεινται σε έντονη λεκτική και ψυχολογική βία λόγω των χυδαίων εκφράσεων που ακούν μέσα από τις τηλεφωνικές γραμμές και δεν έχουν την ευχέρεια ούτε καν να σηκωθούν από την καρέκλα τους εκτός της ώρας των σύντομων διαλειμμάτων.

 Είναι υποχρέωση των εταιρειών να συμμορφωθούν άμεσα στην κείμενη νομοθεσία και είναι υποχρέωση της Τράπεζας να εξασφαλίζει την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας για όλους τους  εργαζόμενους που απασχολούνται στις εγκαταστάσεις της. ακόμα και αν τους θεωρεί σαν υπαλλήλους των εργολάβων. Είναι ελάχιστο δείγμα καλής πίστης η αποδοχή της υποχρέωσης διαβούλευσης με το σωματείο που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους αυτούς».

 

Σκληρή απάντηση Κασσελάκη σε Πρώτο Θέμα: «Χτυπήστε με όσο θέλετε… αντέχω» – Τι πραγματικά συνέβη (video)

6222872 1

Σκληρή απάντηση Κασσελάκη σε Πρώτο Θέμα: «Χτυπήστε με όσο θέλετε… αντέχω» – Τι πραγματικά συνέβη (video)

«Μπορεί με τη χυδαιότητά σας να κερδίζετε μερικές ψήφους για τη ΝΔ» επισημαίνει ο πρόεδρος…

Μενίδι: Ο πατέρας δεν αφήνει τον γιο του να πάει στη κηδεία της μητέρας του – «Είσαι που…να σαν την μάνα σου» λέει στην κόρη του (Video)

image 2 1

Μενίδι: Ο πατέρας δεν αφήνει τον γιο του να πάει στη κηδεία της μητέρας του – «Είσαι που…να σαν την μάνα σου» λέει στην κόρη του (Video)

Οργή προκαλούν τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την υπόθεση γυναικοκτονίας στο…

Μετά την Κουτσουπιά και ο Κατσαφάδος με κραυγές για «εθνική προδοσία» – Ο έντονος διάλογος με Αυγέρη (video)

441499382 424841386992592 2354755631342407087 n

Μετά την Κουτσουπιά και ο Κατσαφάδος με κραυγές για «εθνική προδοσία» – Ο έντονος διάλογος με Αυγέρη (video)

Συνεχίζουν να κινούνται στο ίδιο μοτίβο τα γαλάζια στελέχη σχετικά με τη συμφωνία των Πρεσπών