Newsroom

Newsroom

Γιατί ξοδεύουν 2 εκατ. ευρώ για τις ήδη λειτουργούσες υπηρεσίες ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Ακρόπολη;

Ερώτηση προς την Υπουργό Πολιτισμού κατέθεσαν 16 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

ακροπολη10 1

Η ερώτηση κατατέθηκε σε συνέχεια πρωτοβουλίας της Τομεάρχη Πολιτισμού και βουλευτή Χαλκιδικής Κυριακής Μάλαμα.

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, τις προηγούμενες ημέρες, το Υπουργείο Πολιτισμού μεταβίβασε ποσό δαπάνης, σε αντίστοιχο κωδικό του προϋπολογισμού του, ύψους 2.103.436,80 εκατομμυρίων ευρώ για την «παροχή υπηρεσιών λειτουργίας του συστήματος έκδοσης και ακύρωσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υποδοχής και εξυπηρέτησης επισκεπτών του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης, καθώς και κάθε σχετικής υποστηρικτικής υπηρεσίας από προσωπικό του αναδόχου με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών προς το κοινό, κατά την πρόσβαση και μέχρι την είσοδο των επισκεπτών στον αρχαιολογικό χώρο.

Σύμφωνα με τα αναρτημένα έγγραφα, επόμενο στάδιο είναι η διενέργεια διαγωνισμού για την εξασφάλιση αυτών των υπηρεσιών για 2 χρόνια, από ιδιωτική εταιρία. Δεν είναι, εντούτοις, σαφές τι ακριβώς αφορά αυτή η δαπάνη, με δεδομένο ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην Ακρόπολη ήδη λειτουργεί κι η υποδοχή κι η εξυπηρέτηση των επισκεπτών διασφαλίζεται από αρχαιοφύλακες του Υπουργείου Πολιτισμού. Στο πλαίσιο αυτό οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία ζητούν επεξήγηση της σκοπιμότητας αυτής της δαπάνης, αλλά και του λόγου που επιλέγεται η εκχώρηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σε ιδιώτη, αντί για την διασφάλιση της μέσω των υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού.