Newsroom

Newsroom

Τέμπη: Η χαρτογράφηση των θέσεων νεκρών και τραυματιών

Δεν έχει εντοπιστεί ακόμα η καύσιμη ύλη η οποία προκάλεσε την αρχική ανάφλεξη - Συνεχίζεται η διερεύνηση

tempi xartografisi 960x600 1

Τις θέσεις που είχαν τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών στο μοιραίο τρένο χαρτογράφησε με ακρίβεια η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Τεχνικών Συμβούλων των οικογενειών, προκειμένου να εκτιμηθούν με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια οι συνθήκες που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε βαγόνι του συρμού, όπως αναφέρει Καθημερινή.

Συγκεκριμένα για τα συμπεράσματά τους, τα μέλη της επιτροπής συνεκτίμησαν στοιχεία από τις κρατήσεις εισιτηρίων, ευρήματα από την αυτοψία των συντριμμιών και μαρτυρίες διασωθέντων και διασωστών.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, τα μέλη της επιτροπής διαπίστωσαν πως εκτός από τους τέσσερις μηχαναδηγούς των αμαξοστοιχιών που έχασαν τη ζωή τους, στο βαγόνι Α1 υπήρξαν 15 θύματα, στο βαγόνι του Κυλικείου 27 θύματα, στο βαγόνι Β2 έχασαν τη ζωή τους 9 επιβάτες και στο βαγόνι Β3 υπήρξαν δύο θύματα.

Ειδικότερα:

Στο βαγόνι Α1 της Α’ θέσης δεν διαπιστώθηκαν επιζώντες, ούτε και εκτιμάται ότι υπήρχε δυνατότητα επιβίωσης λόγω της σφοδρότητας της αρχικής σύγκρουσης.

Από το βαγόνι του Κυλικείου (μέγιστης χωρητικότητας 42 ατόμων + 2 εργαζόμενοι) έχουν εντοπιστεί μέχρι σήμερα τουλάχιστον 6 διασωθέντες.

Στο βαγόνι Β2 (μέγιστης χωρητικότητας 66 θέσεων, χωρισμένο σε 11 κουπέ) εκτιμάται ότι υπήρξαν 9 θύματα, 7 από το εμπρός μέρος του βαγονιού και 2 από το πίσω μέρος. Επιπλέον, τουλάχιστον 4 άτομα από τις εμπρός θέσεις πετάχτηκαν έξω από το βαγόνι στη φάση του εκτροχιασμού και σώθηκαν με σοβαρά τραύματα.

Παράλληλα, σύμφωνα με την επιτροπή, τουλάχιστον 26 επιβάτες (ενδεχομένως περισσότεροι) από τα κουπέ 4 έως 10 πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το βαγόνι εγκαίρως πριν μεταδοθεί η φωτιά σε ολόκληρο το βαγόνι.

Στο βαγόνι Β3 (μέγιστης χωρητικότητας 80 θέσεων) υπήρξαν 2 θύματα, ως συνέπεια του εκτροχιασμού και της βίαιης επαφής του Β3 με την μηχανή της αμαξοστοιχίας και με το βαγόνι Β2. Το βαγόνι Β3 δεν αντιμετώπισε κίνδυνο πυρκαγιάς, όμως κατακλύστηκε από καπνό που προκάλεσε σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα στους επιβάτες.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα και ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Βλαχουτσάκος, η διερεύνηση συνεχίζεται, με επόμενο ζητούμενο τη διερεύνηση του μηχανισμού έναρξης και μετάδοσης της φωτιάς στα βαγόνια του Κυλικείου και Β2 καθώς δεν έχει εντοπιστεί ακόμα η καύσιμη ύλη η οποία προκάλεσε την αρχική ανάφλεξη

Πληροφορίες από Καθημερινή

Φρίκη στο Μάντσεστερ: «Θυμίζει σειρά τρόμου» – Βρέθηκαν κι άλλα ανθρώπινα λείψανα

AP24100648847136

Φρίκη στο Μάντσεστερ: «Θυμίζει σειρά τρόμου» – Βρέθηκαν κι άλλα ανθρώπινα λείψανα

Ο ντετέκτιβ Λιούις Χιουζ είπε ότι εξετάζονται τέσσερις σκηνές εγκλήματος στο Σάλφορντ και την ευρύτερη…

Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος: Η πρώτη κοινή συνέντευξη με τη Κατερίνα Παπακώστα – «Αν είμαστε μαζί όλα είναι δυνατά» (video)

σιδηροπουλος

Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος: Η πρώτη κοινή συνέντευξη με τη Κατερίνα Παπακώστα – «Αν είμαστε μαζί όλα είναι δυνατά» (video)

Συνέντευξη μαζί με τη μητέρα του έδωσε ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος

Τραγωδία στην Κένυα: Τουλάχιστον 45 οι νεκροί από κατάρρευση φράγματος – Υπάρχουν ακόμη παγιδευμένοι στη λάσπη (Eικόνες)

AP24120324819137

Τραγωδία στην Κένυα: Τουλάχιστον 45 οι νεκροί από κατάρρευση φράγματος – Υπάρχουν ακόμη παγιδευμένοι στη λάσπη (Eικόνες)

«Υπάρχουν άλλοι παγιδευμένοι στη λάσπη που εργαζόμαστε για να ανασύρουμε» - Η χώρα πλήττεται από…