Newsroom

Newsroom

Κατρακυλά στο 2.9 από το 4.7 η βαθμολογία του e-food – Χιλιάδες αρνητικά σχόλια πελατών

Τεράστια ζημιά για τον κολοσσό των ντελίβερι στην Ελλάδα - Αρνείται να κάνει βήμα πίσω και επιμένει στο freelancing

Χωρίς τίτλο 5

Τεράστιο κύμα αντιδράσεων έχει επιφέρει το εκβιαστικό μήνυμα της efood στους εργαζόμενους. 

Μετά τη δημοσιοποίηση του τελεσίγραφου που έστειλε ο κολοσσός των ντελίβερι στους διανομείς, ξεσηκώθηκε ένα τεράστιο κύμα αλληλεγγύης προς του εργαζόμενους της e-food, οι οποίοι σύντομα θα αναγκαστούν είτε να βγουν στην ανεργία είτε να εργαστούν ως freelancer, αφού όπως φάνηκε και από την πρόσφατη απάντηση της εταιρείας, η efood θα επιμείνει στο εκβιαστικό καθεστώς των απολύσεων και των μετατροπών των συμβάσεων εργασίας σε μπλοκάκι.

Με το hashtag #cancel_efood να βρίσκεται στην κορυφή των trends στο twitter ήδη από το πρωί, ο θυμός αποτυπώθηκε στις αξιολογήσεις αλλά και τα σχόλια πελατών κάτω από το application της εφαρμογής.

Έτσι, η βαθμολογία της πασίγνωστης εφαρμογής στο playstore κατρακύλησε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από το 4.7 στο 2.9, γεγονός που μαρτυρεί και τη μαζική φυγή πελατών από την εφαρμογή.

Αλλά η εταιρεία δεν βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη μόνο με τις χαμηλές βαθμολογίες, αλλά και με χιλιάδες αρνητικά σχόλια που αποδεικνύουν την αγανάκτηση των χρηστών με το εκβιαστικό μήνυμα της εταιρείας.

Δείτε παρακάτω ορισμένα μόνο από τα χιλιάδες σχόλια των χρηστών για το application της εφαρμογής.

 

 

Τη στιγμή που γραφόταν το εν λόγω κείμενο, η βαθμολογία είχε πέσει στο 2.9, και πλέον είναι πολύ πιθανό να έχει σημειώσει ακόμα μεγαλύτερη πτώση.