Newsroom

Newsroom

H Benetton σοκάρει εδώ και δεκαετίες

Βρίζε με όσο θέλεις, λέγε μόνο σωστά το όνομά μου.. Η ιταλική εταιρεία ένδυσης Benetton ακολουθώντας πιστά την τεχνική της…

Βρίζε με όσο θέλεις, λέγε μόνο σωστά το όνομά μου.. Η ιταλική εταιρεία ένδυσης Benetton ακολουθώντας πιστά την τεχνική της πρόκλησης που εφάρμοσε κατά κόρον τη δεκαετία του ’90 για να διαφημίζει τα προϊόντα της, ξαναχτυπά δίνοντας τροφή για αμφιλεγόμενα σχόλια. Η τελευταία διαφημιστική καμπάνια με τίτλο Unhate (δηλαδή «όχι μίσος») κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα και να προκαλέσει τις αντιδράσεις του κόσμου αλλά κυρίως του Βατικανού αφού απεικονίζει, μεταξύ άλλων, τον πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ’ να φιλιέται στο στόμα με τον ιμάμη του Αλ ‘Αζχαρ στο Κάιρο. Στόχος της διαφήμισης είναι να προωθήσει την ανεκτικότητα και την «παγκόσμια αγάπη» και το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται στα 10 εκατ. ευρώ περίπου ενώ
έμπνευση έδωσε το περίφημο φιλί του 1979 ανάμεσα στον Σοβιετικό ηγέτη Leonid Brezhnev και τον Γερμανό κομμουνιστή πολιτικό Erich Honecker.


Με αφορμή το διαφημιστικό project Unhate, το koutipandoras.gr ανατρέχει στο χρόνο και παρουσιάζει τις πλέον σοκαριστικές διαφημιστικές καμπάνιες της γνωστής εταιρίας:










Η καμπάνια Unhate:








Λαμία-Δηλητηρίαση μαθητών: Τι ανακοίνωσε η εταιρεία που φτιάχνει τα σχολικά γεύματα

λαμια δηλητηριαση

Λαμία-Δηλητηρίαση μαθητών: Τι ανακοίνωσε η εταιρεία που φτιάχνει τα σχολικά γεύματα

Την άμεση διερεύνηση της υπόθεσης ζήτησαν ορισμένοι γονείς, οι οποίοι μετέβησαν στον εισαγγελέα Λαμίας, ενώ…