Newsroom

Newsroom

Η "φιλανθρωπία" της Εθνικής Τράπεζας με Hashtag και ερωτηματικά (έγγραφο)

Σάλος και κατακραυγή κατά της διοίκησης της Εθνικής Τράπεζας για τη ψευδεπίγραφη φιλανθρωπία με «ιδιοφυή» τεχνάσματα marketing. Χαμός έγινε χθες…

ethniki 35
Σάλος και κατακραυγή κατά της διοίκησης της Εθνικής Τράπεζας για τη ψευδεπίγραφη φιλανθρωπία με «ιδιοφυή» τεχνάσματα marketing. Χαμός έγινε χθες στα social media με το hashtag #irunmarathon, καθώς η Εθνική Τράπεζα θα έδινε 0,5 ευρώ για κάθε ανάρτηση που θα περιείχε το εν λόγω hashtag. To συγκεντρωθέν ποσό θα κατέληγε στο Ναυτικό Νοσοκομείο Πειραιά και συγκεκριμένα στο κέντρο ειδικής φροντίδας παιδιών.
 
Τα γεγονότα, όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Ένας χρήστης του twitter μελέτησε τους όρους χρήσης και βρήκε ότι η Εθνική Τράπεζα θα δώσει 5.000 ευρώ ανεξάρτητα από το εάν τα tweets και οι αναρτήσεις ξεπεράσουν τον αριθμό των 10.000 (0,5*10.000=5.000).
 
H ΕΤΕ, που ανακεφαλαιοποιείται από τα λεφτά των ελλήνων φορολογούμενων, προσφέρει ένα ξεροκόμματο φιλανθρωπίας, κοροϊδεύοντας παράλληλα χρήστες που νόμιζαν πως με τις αναρτήσεις τους θα προσφέρουν -έστω κι έτσι- χείρα βοηθείας προς στα παιδιά που νοσηλεύονται στο κέντρο ειδικής φροντίδα του ΝΝΠ.
 
Αξιοσημείωτο είναι πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από τη συγκεκριμένη τράπεζα.
 
12187653_10208489345017833_740152118823387087_n