Newsroom

Newsroom

#YouTubeRewind 2016 – Τί είδαν οι Έλληνες;

Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο διαδίκτυο παγκοσμίως, αξίζει να σημειωθεί ότι το ένα τρίτο αυτών παρακολουθεί video, τα οποία και αναζητά στο YouTube. Αυτή είναι μια συνήθεια που αγαπά πολύ η νέα γενιά, αφού έχει μεγαλώσει παρακολουθώντας όποια video θέλει, όποτε θέλει και με όποια συσκευή θέλει.

58484a1e1dc524447d8b462c

Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα από την στατιστική εταιρεία TNS, είναι επιβεβαιωμένο πως το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube, το λιγότερο μια φορά το μήνα.

Η κάλυψη του YouTube μεγαλώνει σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ. Συγκεκριμένα, κάθε εβδομάδα επισκέπτονται την πλατφόρμα:

• το 94% των χρηστών ηλικίας 15 – 24

• το 89% των χρηστών ηλικίας 25 – 34

• το 80% των χρηστών ηλικίας 35 – 44

• το 65% των χρηστών ηλικίας 45 – 54

• το 47% των χρηστών ηλικίας άνω των 55

Αξιοσημείωτο είναι πως το 30% των διαδικτυακών χρηστών 25 – 44 χρονών δηλώνουν πως παρακολουθούν το YouTube πιο συχνά από ότι βλέπουν τηλεόραση. Φαίνεται επίσης πως οι χρήστες μετατρέπουν εύκολα το YouTube και σε ραδιόφωνο: διασκεδάζουν με αυτό απλά ακούγοντας ή παρακολουθώντας τα videos των νέων hit για να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις μουσικές εξελίξεις.

Ποια είναι λοιπόν τα πιο δημοφιλή βίντεο του 2016, σύμφωνα με το χρόνο που ξόδεψαν οι χρήστες βλέποντάς τα, τον αριθμό των shares, σχολίων, likes και πολλά άλλα; Τι άραγε είδαν περισσότερο οι Έλληνες αυτή τη χρονιά;

πηγή: pcmag

«Καμπανάκι» του ΕΟΦ που διαφημίζεται για τους πόνους των αρθρώσεων -«Μην το χρησιμοποιήσετε»

eof

«Καμπανάκι» του ΕΟΦ που διαφημίζεται για τους πόνους των αρθρώσεων -«Μην το χρησιμοποιήσετε»

Το σκεύασμα αυτό δεν είναι εγκεκριμένο φαρμακευτικό προϊόν και ως εκ τούτου δεν έχει αξιολογηθεί…