Νεκρό νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένη κατοικία σε οικισμό της Ξάνθη, προκαλώντας την κινητοποίηση των αστυνομικών αρχών.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, το βρέφος βρέθηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι της περιοχής, ενώ αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων προχώρησαν στη σύλληψη της μητέρας.
Για την υπόθεση έχει παραγγελθεί η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής, προκειμένου να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου του βρέφους, καθώς και το εάν γεννήθηκε νεκρό ή αν προηγήθηκε κάποιο περιστατικό μετά τη γέννησή του.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια