Ξανά στα «Μαχαίρια» – Mια ακόμη περιπέτεια μυστηρίου με σούπερ καστ

Το «Glass Onion: Στα Μαχαίρια», σίκουελ της ταινίας του Ράιαν Τζόνσον «Στα μαχαίρια», είναι μια ακόμη περιπέτεια μυστηρίου με σούπερ καστ και το δέλεαρ των γυρισμάτων στην Ελλάδα.

glass onion

To πρώτo φιλμ με τίτλο «Στα μαχαίρια» που είχε βγει στις αίθουσες κατά την περίοδο της πρώτης φάσης της πανδημίας στις αρχές του 2020, ήταν σαφώς ανώτερο. Αλλά και το σίκουελ, το οποίο αποτελεί μια παραγωγή του «Netflix» κι έχει και πάλι τη σφραγίδα του Τζόνσον στο διθέσιο σκηνοθεσία-σενάριο, έχει τα καλά του και δεν είναι αμελητέα ποσότητα στην κατηγορία των ταινιών whodunit. Ενώ διαθέτει και το επιπλέον ατού των γυρισμάτων στην Ελλάδα. Οι Σπέτσες, το Πόρτο Χέλι ή κρυμμένες παραλίες της Πελοποννήσου προσφέρουν τον ιδανικό προορισμό για να ξετυλιχτεί μια αστυνομική ίντριγκα που αποτελεί πρόκληση για τον παγκοσμίου φήμης ντετέκτιβ Μπενουά Μπλανκ. Ο τελευταίος (τον υποδύεται και πάλι ο Ντάνιελ Κρεγκ) με τον αέρα του ξερόλα που πάντως κάνει αρκετές γκάφες βρίσκεται προσκεκλημένος στο ιδιωτικό νησί ενός εκκεντρικού μεγιστάνα (Εντουαρντ Νόρτον) που καλεί πρώην στενούς φίλους και συνεργάτες του για να απολαύσουν τις ελληνικές ακτές. Φυσικά ένας φόνος χαλάει τον αέρα ξενοιασιάς και τις ανέμελες διακοπές των «πλούσιων και διάσημων» και δίνει το έναυσμα για να ξεκινήσει ένα θρίλερ επιβίωσης όπου οι ανατροπές έχουν τον κύριο λόγο.

Στο σίκουελ «Glass Onion: Στα Μαχαίρια» είναι πιο έντονη η αίσθηση της παρωδίας, αρκετές σκηνές λειτουργούν ως σάτιρα της σύγχρονης οικονομικής ελίτ ενώ από τα βέλη της κριτικής δεν γλιτώνουν ούτε οι σταρ της βιομηχανίας του θεάματος. Ειδικά για τους τελευταίους ο Τζόνσον φαίνεται ολοκάθαρα πως δεν έχει και την καλύτερη γνώμη, ενώ για τους λάτρεις της μόδας η καταπληκτική Κέιτ Χάντσον ως εκκεντρική fashionista δίνει μια απολαυστικά σπαρταριστή παράσταση. Το «Glass Onion: Στα Μαχαίρια» βγήκε στην διάσημη στρίμινγκ πλατφόρμα την περίοδο των Χριστουγέννων και μέχρι στιγμής έχουν δει περισσότερα από 40 εκατομμύρια νοικοκυριά δείχνοντας πως η αγορά των δικαιωμάτων για τα δύο σίκουελ των «Μαχαιριών» από τους ανθρώπους του Netflix έναντι 450 εκατομμυρίων δολαρίων ήταν μια έξυπνη επένδυση.