Ένας μικρός χαμός έχει γίνει απ’ το πρωί σχετικά με την αποκάλυψη του λογοτύπου του Μετρό Θεσσαλονίκης, με πολλούς να ασκούν έντονη κριτική στο τελικό αποτέλεσμα για το οποίο μάλιστα δόθηκαν 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.
Μάλιστα για να δικαιολογηθεί αυτή η σπατάλη χρημάτων για ένα logo η Χρυσούλα Κρουστένη, προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μέτρο», που εμπνεύστηκε και δημιούργησε το λογότυπο, είπε: «Η έρευνα για τη μελέτη είναι στοιχεία που πάρθηκαν και απ’ έξω, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κτλ. Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης».
Βέβαια εδώ υπάρχει ένα μικρό κενό στα παραπάνω λεγόμενα, καθώς το λογότυπο αυτό είναι ακριβώς το ίδιο με μια ψαροταβέρνα στην Τενερίφη της Ισπανίας και πιο συγκεκριμένα με το μαγαζί εστίασης «Magus Gastrobar».
Όπως θα δείτε και παρακάτω η συγκεκριμένη επιχείρηση βρίσκεται στα παράλια της χώρας και διαθέτει εξαιρετικά πιάτα θαλασσινών που έχουν κάνει όλους όσους το έχουν επισκεφθεί να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι από τις γεύσεις και το γαστρονομικό ταξίδι.
Δεν γνωρίζουμε αν πρόκειται για κάτι εντελώς τυχαίο, αλλά σίγουρα ήδη μας έχουν γεννηθεί 2 απορίες. Η μια είναι αν και στο μαγαζί αυτό κόστισε 30.00 ευρώ η δημιουργία λογοτύπου και η άλλη είναι αν θα είναι τόσο χαρούμενοι οι ιδιοκτήτες της ψαροταβέρνας που στη συμπρωτεύουσα της Ελλάδας θα δεσπόζει ένα σήμα που σκέφτηκαν και δημιούργησαν πρώτοι αυτοί.
Και για να κάνετε και μόνοι σας τους παραλληλισμούς σας παραθέτουμε αρχικά το λογότυπο της ταβέρνας:
Και τώρα σας παραθέτουμε το νέο λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης:
Επίσης, αρχίζουμε να πιστεύουμε ότι τελικά δεν έπρεπε να πάει κανείς μέχρι το Λονδίνο και φυσικά μέχρι τη Νέα Υόρκη για να εμπνευστεί κάτι τέτοιο. Μια βόλτα στην πανέμορφη Τενερίφη θα αρκούσε. Και καλύτερο φαΐ θα έβρισκε και δεν θα χρειαζόταν να τον θερίσει ο κρύος καιρός της Αγγλίας.
Μια σαρδέλες, μια καλαμαράκια και ένα εισιτήριο για Άνω Τούμπα παρακαλώ…
Μετρό Θεσσαλονίκης: Αντιδράσεις με το λογότυπο
Όπως είναι λογικό μετά την παρουσίαση του λογοτύπου αρκετοί έσπευσαν να το κριτικάρουν και να μιλήσουν για «φαγοπότι», καθώς ήταν κάτι πολύ απλό και καθόλου περίπλοκο για να έχει τέτοιο κόστος, με άλλους να το βλέπουν και να έχουν όρεξη για τρολάρισμα και …δημιουργία.
Το πάνω είναι το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το λογότυπο για το οποίο δόθηκαν 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση ενώ ακυρώθηκαν οι προηγούμενοι ανοικτοί διαγωνισμοί.
Το κάτω όποιος ξέρει, ξέρει. pic.twitter.com/bJISa0QpvV— Antonis Galanopoulos (@antonisgal) November 13, 2024
Λογότυπο Μετρό Θεσσαλονίκης αξίας 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.
Μου αρέσει το Μ γιατι ταιριάζει με το μαλακες που είμαστε. pic.twitter.com/6JSdqZcG66— 𝕋ολκιν𝒪λογος 🧙♂️ (@mitsogrande2) November 13, 2024
Μετρό Θεσσαλονίκης pic.twitter.com/CdoTkYu9cD
— Δραχμαντινετζάντ (@giopsos) November 13, 2024
Ειδήσεις σήμερα:
Δείτε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο koutipandoras.gr