Newsroom

Newsroom

«Βόμβα» Μπογιόπουλου για το Τραμ: Στα τυφλά κυκλοφορούν 10 από τους 25 συρμούς

Δεν υπάρχει επικοινωνία του συρμού του τραμ με τα φανάρια - Ενήμερο για το θέμα εδώ και χρόνια το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

tram athina
Σε μια αποκάλυψη για την κυκλοφορία των τραμ στην Αττική προχώρησε χθες στην εκπομπή του στον Real FM ο δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε, τα 10 από τα 25 τραμ την Αττική κυκλοφορούν «τυφλά», δηλαδή χωρίς το σύστημα τηλεματικής (η συνδυασμένη χρήση των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής και των τηλεπικοινωνιών) και τηλεδιοίκησης, το οποίο δε συμβαδίζει με αυτά, διότι πρόκειται για παλιά οχήματα.  Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επικοινωνία του συρμού του τραμ με τα φανάρια, δηλαδή ο ηλεκτροδηγός δεν έχει τον έλεγχο του δρόμου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Επί της ουσίας, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, το κέντρο ελέγχου λειτουργίας του Τραμ στην Αθήνα δε λειτουργεί, με συνέπεια να μην ξέρει κανείς που βρίσκονται. Στα 10 αυτά παλιά τραμ δεν μπορούν να καθοριστούν οι αλλαγές κατεύθυνσης.
Πρόκειται για τραμ που κάνουν τις γραμμές Νέας Σμύρνης, Νέου Κόσμου, Συντάγματος και Φαλήρου, δηλαδή αυτές που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των επιβατών.
Ο Νίκος Μπογιόπουλος σημείωσε πως όλα τα παραπάνω έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα από το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, με εξώδικο ήδη από το 2019 στην Αττικό Μετρό και στη ΣΤΑΣΥ και ακόμα και με μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα από το 2021.
Τα λεγόμενα του δημοσιογράφου επιβεβαίωσε στην ίδια εκπομπή ο Χρήστος Τσόλης, πρόεδρος των Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, ο οποίος πρόσθεσε ότι η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ήταν ενήμερη για τις τραγικές αυτές παραλείψεις.

Όπως ανέφερε συγκεκριμένα: “Από 2019 στο Tραμ, για τα παλαιά οχήματα υπολειτουργεί ή δε λειτουργεί καθόλου το σύστημα τηλεματικής. Από τα 25 οχήματα τα 10, που κάνουν τη γραμμή Σύνταγμα-Νέος Κόσμος-Νέα Σμύρνη-Φάληρο, αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι δεν επικοινωνεί ο συρμός με τη σηματοδότηση, το κέντρο ελέγχου είναι «τυφλό», δεν ξέρει ακριβώς το στίγμα του κάθε συρμού, πού βρίσκεται δηλαδή. Ορισμένες φορές μάλιστα σβήνει όλο το κέντρο ελέγχου. Επίσης υπάρχει πρόβλημα στα “ψαλίδια”, εκεί που δηλαδή πρέπει να κάνεις αλλαγή κατεύθυνσης και να στρίψεις δεξιά υπάρχει κίνδυνος εσύ να πας ευθεία. Συνεπώς υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος γιατί ανοίγουμε πόρτες και κατεβαίνουμε για να κάνουμε χειροκίνητα την αλλαγή και εκείνη τη στιγμή πηδάνε έξω οι επιβάτες, δεν τους προλαβαίνουμε“.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι έχουν σταλεί εξώδικα στην Αττικό Μετρό, στο Τραμ, στην πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Μεταφορών, ενώ έχει γίνει και μηνυτήρια αναφορά το 2021 για να παρέμβει εισαγγελέας, κατέθεσαν τι συμβαίνει αλλά και δεν έχει γίνει τίποτα. “Τα γνώριζαν όλοι όλα, όλα αυτά τα χρόνια και δεν έχει γίνει τίποτα”.

Πηγές ΕΡΤ για το χασμουρητό της Μαρίνας Σάττι: «Δεν είχε σκοπό να προσβάλει την Ισραηλινή αποστολή»

marina satti xr

Πηγές ΕΡΤ για το χασμουρητό της Μαρίνας Σάττι: «Δεν είχε σκοπό να προσβάλει την Ισραηλινή αποστολή»

Να λειάνει τη διαμαρτυρία της Μαρίνας Σάττι την ώρα που μιλούσε η εκπρόσωπος του Ισραήλ…