Τροχαίο Αθηνών-Λαμίας: Τι αποκαλύπτει η πραγματογνωμοσύνη για τη μοιραία Porsche

Νέα στοιχεία για την τραγωδία στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας που συγκλόνισε το πανελλήνιο, φέρνουν στο φως οι δύο πραγματογνώμονες.

58cec37c1dc524f3588b457e

Όπως προκύπτει, τα ελαστικά της μοιραίας Porsche δεν είχαν όλα την ίδια ημερομηνία παραγωγής, ενώ ο κινητήρας του αυτοκινήτου βρέθηκε σε απόσταση 85 μέτρων από το σημείο της πρόσκρουσης!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Έθνος, ως αιτία της απώλειας στήριξης της Πόρσε φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού.

Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλαιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο. Τα τρία ελαστικά, κατηγορίας MOUNT ONLY, έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το πίσω δεξιά λάστιχο έχει την 33η εβδομάδα του 2007 (3307).

Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα, που υποδηλώνει ότι το λάστιχο έσκασε. Το κομμάτι ελαστικού ταιριάζει απόλυτα με το πίσω δεξιά της Πόρσε. Επιπλέον, σημάδια ολίσθησης των ελαστικών στην άσφαλτο έχουν εντοπιστεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά.

Αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια στήριξης του οχήματος από πλευράς του οδηγού, του 24χρονου Γ. Βακάκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος νεαρός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε την απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο. Ωστόσο, οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε που κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 260 χιλιομέτρων και το όχημα ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει. Σύμφωνα με ειδικούς, ο χρόνος αντίδρασης του 24χρονου υπολογίζεται σε 0,6 ? 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.

Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο», ωστόσο σίγουρα η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα.

Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά, εντούτοις, οι πραγματογνώμονες φέρονται να έχουν αποκλείσει ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα. Βρέθηκε σε απόσταση 85 μέτρων, σε σχετικά άθικτη κατάσταση και χωρίς σημάδια από φωτιά. Το μεγάλο ερώτημα, το οποίο ίσως να μην απαντηθεί ποτέ, είναι τι προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, που έχασε άμεσα τον αέρα και οδήγησε στην απώλεια στήριξης του οχήματος.


Το κομμάτι από το πίσω δεξιά ελαστικό που βρέθηκε σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα

Πηγή: ethnos.gr

Έκτακτη σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας – Δεκάδες οι ταυτόχρονες φωτιές

Έκτακτη σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας – Δεκάδες οι ταυτόχρονες φωτιές

Νωρίτερα ο Βασίλης Κικίλιας έκανε δήλωση για τις φωτιές που ξέσπασαν το τελευταίο 24ωρο, αναφέροντας…

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Tέλος για την περιοδεία του Κασσελάκη στο Αιγαίο – Ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση του κόσμου

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Tέλος για την περιοδεία του Κασσελάκη στο Αιγαίο – Ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση του κόσμου

Στην Αθήνα επέστρεψε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης μετά την οκταήμερη περιοδεία του στα…

Θεσσαλονίκη: Η ΕΛ.ΑΣ επιτίθεται τώρα και σε…ρεμπέτικα γλέντια – Η αλληλεγγύη ποινικοποιείται και πάλι

Θεσσαλονίκη: Η ΕΛ.ΑΣ επιτίθεται τώρα και σε…ρεμπέτικα γλέντια – Η αλληλεγγύη ποινικοποιείται και πάλι

Η αστυνομοκρατία καλά κρατεί στην Θεσσαλονίκη, φτάνοντας σήμερα στα όρια της γελοιότητας, όταν δεκάδες αστυνομικές…