Tραγωδία Τέμπη: Επιμένει ο Γεραπετρίτης, ενώ όλα τα ντοκουμέντα τον διαψεύδουν

Μέχρι και τα ντοκουμέντα διαψεύδει με τους ισχυρισμούς του ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος και για τις Υποδομές και Μεταφορές, Γιώργος Γεραπετρίτης, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κατά την πρώτη συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου Ασφάλειας Σιδηροδρόμων.

γεραπετρίτης

«Το σύστημα της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα λειτουργούσε απολύτως την κρίσιμη νύχτα» ανέφερε ο Γιώργος Γεραπετρίτης διαψεύδοντας τα ντοκουμέντα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος κατά την τοποθέτησή του στη συνεδρίαση του Συντονιστικού, «το σύστημα της τοπικής τηλεδιοίκησης στη Λάρισα λειτουργούσε απολύτως την κρίσιμη νύχτα» και όπως είπε το επαναλαμβάνει «με έμφαση», καθώς «προκύπτει από όλα τα στοιχεία τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας», όπως είπε και πρόσθεσε ότι «η τοπική τηλεδιοίκηση στη Λάρισα είναι υπαρκτή, πραγματική και ακόμα και σήμερα όλες οι διαδρομές γίνονται με αυτόματες χαράξεις».

Κατηγόρησε, μάλιστα, όσους «με περισσή υποκρισία και καθόλου αίσθημα ευθύνης, διακινούν ότι δεν υπάρχει καμία τηλεδιοίκηση στη Λάρισα» και ανέφερε ότι «το Κέντρο Ελέγχου της Λάρισας είναι ένα Κέντρο Ελέγχου το οποίο αφορά περίπου 8,5 χιλιόμετρα της διαδρομής, είναι λειτουργικός πίνακας τον οποίο και εγώ ο ίδιος σε αυτοψία είδα και χρησιμοποίησα, λειτουργεί και λειτουργούσε και την κρίσιμη νύχτα».

Τα μέχρι τώρα στοιχεία, μέσω δημοσιογραφικών ερευνών, που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, αντιτίθενται σε αυτούς τους ισχυρισμούς του κ. Γεραπετρίτη, ο οποίος εμφανίζεται εκτεθειμένος μετά από αυτές τους τις δηλώσεις, καθώς όχι μόνο δεν έδωσε επαρκείς απαντήσεις για το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, αλλά ο ίδιος διαψύδει ντοκουμέντα που δεν χωρούν αμφιβολίες.

Τετάρτη θα οριστεί το πλαίσιο εκκίνησης του σιδηρόδρομου

Ο υπουργός Επικρατείας δήλωσε επίσης ότι «την Τετάρτη θα οριστεί το πλαίσιο για την εκκίνηση του σιδηροδρόμου».

«Είναι σημαντικό να υπάρχει επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου με όρους απόλυτης ασφάλειας», υποστήριξε ο υπουργός χωρίς ωστόσο να εξηγήσει πώς αυτό θα καταστεί εφικτό χωρίς ριζικές ανατροπές στον τρόπο που δρα η παρούσα κυβέρνηση.

«Κρίναμε σκόπιμο ως υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να υπάρξει ένα ενιαίο συντονιστικό κέντρο το οποίο και θα περιλαμβάνει όλους τους δημόσιους εκείνους φορείς που εμπλέκονται στη διαχείριση κρίσης –δηλαδή την ελληνική αστυνομία, την πυροσβεστική υπηρεσία και το ΕΚΑΒ, καθώς επίσης και τον λειτουργό του δικτύου, δηλαδή την Hellenic Train» είπε ο ίδιος.

Και πρόσθεσε: «Με τον τρόπο αυτό θεωρούμε ότι θα μπορέσουμε, αφενός να επιτηρήσουμε καλύτερα τα συστήματα ασφαλείας, και αφετέρου να προχωρήσουμε με πολύ γοργά βήματα στην αναβάθμιση όλων των προδιαγραφών ασφαλείας του σιδηροδρομικού μας δικτύου έτσι ώστε να βελτιώσουμε σημαντικά την εμπιστοσύνη του κοινού, απέναντι σε όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με το σιδηρόδρομο στην Ελλάδα».