Παράλληλα με τροπολογία που ψηφίζεται σήμερα στο νομοσχέδιο για την ίση μεταχείριση στην εργασία παρατείνεται για έξι μήνες το ισχύον καθεστώς της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ. «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης», επεσήμανε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.
«Η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο που θα συγκροτεί ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για την διαφήμιση», υπογράμμισε ο Ν. Παππάς και πρόσθεσε ότι πρόκειται για «νομοσχέδιο σε όρους συναίνεσης. Μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών, γιατί πολλά κανάλια έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες».