Σάλος με το ΑΠΕ: Πετσόκοψε ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ επειδή ζητάει παραίτηση Καραμανλή για την τραγωδία στα Τέμπη

Οι ευθύνες που επιρρίπτει η ΣΤΑΣΥ στον Καραμανλή για την τραγωδία στα Τέμπη που λογόκρινε το ΑΠΕ - Μόνο ντροπή για τα πολιτικά παιχνίδια πάνω στην εθνική τραγωδία

καραμανλής Τέμπη

Εν μέσω εθνικού θρήνου για την τραγωδία που έχει συντελεστεί στα Τέμπη, το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων δεν δίστασε να λογοκρίνει μέρος της οργισμένης ανακοίνωσης που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι σε Μετρό και ΗΣΑΠ.

Για το ΑΠΕ, το μόνο μέρος της ανακοίνωσης που άξιζε να αναπαραχθεί, ήταν αυτό που γνωστοποιούσε στο επιβατικό κοινό ότι αναστέλλεται η προγραμματισμένη στάση εργασίας.

Διαβάζουμε στο ΑΠΕ: «Την αναστολή της στάσης εργασίας στη γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) σήμερα 1 Μαρτίου 2023 ανακοίνωσε η Ένωση Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ μετά από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

 Τα δρομολόγια στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά» σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑ.ΣΥ. θα ξεκινήσουν στις 10:30 το πρωί, ( έως ότου να προσέλθουν οι εργαζόμενοι στα πόστα τους) μετά την αναστολή της στάσης εργασίας σωματείου εργαζομένων.

«Με βαθιά θλίψη στις καρδιές μας για το τραγικό σημερινό δυστύχημα, το μεγαλύτερο ίσως στην ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου, ως ένδειξη πένθους στην εθνική τραγωδία αναστέλλουμε την σημερινή μας κινητοποίηση. Οι καρδιές όλων σήμερα χτυπάνε εκεί στα Τέμπη.Συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων» τονίζει στην ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ.»

απε τέμπη

Ακριβώς η επόμενη παράγραφος της ανακοίνωσης που εξέδωσε η Ένωση Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, αναφέρει ότι: «σήμερα από ντροπή και μόνο, θα έπρεπε να βλέπαμε τις παραιτήσεις όλων αυτών των φωστήρων που πιστεύουν ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να λειτουργήσει στον αυτόματο πιλότο. Σήμερα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου μεταφορών θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί σύσσωμη».

Όμως, το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο δεν βρήκε κανένα ενδιαφέρον(;) για αυτό το σημείο της ανακοίνωσης, και το λογόκρινε.

Εμείς αισθανόμαστε πως έχουμε χρέος απέναντι στους εργαζόμενους που προειδοποιούν εδώ και καιρό για τις συνθήκες ασφαλούς μεταφοράς του επιβατικού κοινού, να αναπαράξουμε ολόκληρη την ανακοίνωση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ που επιρρίπτει ευθύνες και στον Καραμανλή για την τραγωδία στα Τέμπη

«Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγραφεί μια τέτοια τραγωδία.

Σήμερα θρηνούμε τους συμπολίτες μας που χάθηκαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη γιατί κάποιοι αδιαφόρησαν στις εκκλήσεις των εργαζομένων.

Όταν οι εργαζόμενοι μιλούν για έλλειψη προσωπικού, για απαξίωση των εγκαταστάσεων και των υποδομών, για την ελλιπή συντήρηση του τροχαίου υλικού, για την παραβατικότητα σε όλο το μήκος του δικτύου, κάποιοι αρμόδιοι σφύριζαν αδιάφορα.

Τέτοιου μεγέθους τραγωδίες είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα συμβούν αν κάποιος δεν ασχοληθεί σοβαρά με την στελέχωση αλλά και τις υποδομές. Ο σιδηρόδρομος δεν είναι οι λαμπεροί γρανίτες, οι προβολείς και οι κάμερες των καναλιών που τρέχουν να προβληθούν όλοι όσοι φέρουν ευθύνη για αυτό τραγικό γεγονός. Ο σιδηρόδρομος είναι όλα όσα υπάρχουν πίσω από αυτήν την χολιγουντιανού επιπέδου λάμψη, όλα όσα είναι αόρατα από τους φακούς των καμερών.

Σήμερα από ντροπή και μόνο, θα έπρεπε να βλέπαμε τις παραιτήσεις όλων αυτών των φωστήρων που πιστεύουν ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να λειτουργήσει στον αυτόματο πιλότο. Σήμερα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου μεταφορών θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί σύσσωμη.

Με βαθιά θλίψη στις καρδιές μας για το τραγικό σημερινό δυστύχημα, το μεγαλύτερο ίσως στην ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου, ως ένδειξη πένθους στην εθνική τραγωδία αναστέλλουμε την σημερινή μας κινητοποίηση.

Οι καρδιές όλων σήμερα χτυπάνε εκεί στα Τέμπη.

Δεν ξεχνάμε τα προβλήματά μας και θα επανέλθουμε σε αυτά.

Συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων.

Υ.Γ Θα γίνει προσπάθεια να αποκατασταθεί η συγκοινωνία το συντομότερο δυνατόν»

Το πολεμικό συμβούλιο του Ισραήλ ενέκρινε σχέδιο επιθετικής και αμυντικής δράσης

iran pyrayloi

Το πολεμικό συμβούλιο του Ισραήλ ενέκρινε σχέδιο επιθετικής και αμυντικής δράσης

Η συνεδρίαση του πολεμικού υπουργικού συμβουλίου του Ισραήλ ολοκληρώθηκε μετά από αρκετές ώρες διαβουλεύσεων