Ο κ. Πάιατ σημείωσε πάντως πως η ελληνική κυβέρνηση συμπεριφέρεται πολύ υπεύθυνα την τρέχουσα περίοδο έντασης.
Αναφερόμενος στο Κυπριακό ο αμερικανός πρέσβης μίλησε για παράθυρο ευκαιρίας το οποίο θα ήταν κρίμα να χαθεί, ενώ εξέφρασε την εκτίμηση ότι η κυβέρνηση Τραμπ θα συνεχίσει την προσπάθεια επίλυσης.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια