Πέτρες σε αστικό λεωφορείο που βρισκόταν εν κινήσει στην οδό Μοναστηρίου πέταξαν τα ξημερώματα δύο ανήλικοι στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να σπάσει τζάμι του οχήματος.
Κατόπιν ερευνών της Άμεσης Δράσης συνελήφθησαν οι δύο νεαροί, ηλικίας 16 και 15 ετών, καθώς φαίνεται να αναγνωρίστηκαν από τον οδηγό του λεωφορείου.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για φθορά ξένης ιδιοκτησίας κι αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα πρωτοδικών.
Διαβάστε επίσης:
«Ομολόγησε» ο Θεοχαρόπουλος: Στόχος του Φάμελλου από την πρώτη στιγμή το ψηφοδέλτιο με Τσίπρα
Λευκάδα: Μυστήριο με βάρκα – drone που εντοπίστηκε στον Κάβο της Κυράς
Κυψέλη: Το «περίεργο» περιστατικό διαρροής και τα ερωτήματα για την σχέση του με τα έργα του μετρό
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια