Δεκατρία άτομα, μέλη του Ρουβίκωνα, προσήχθησαν το μεσημέρι της Κυριακής μετά από παρέμβαση σε κατάστημα εστίασης στη Θέρμη, στη Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για επτά άνδρες και έξι γυναίκες, που μέσω παρέμβασης ζήτησαν από τον ιδιοκτήτη να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του απέναντι στους εργαζόμενους.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να δοθεί συνέχεια στο επεισόδιο και μετά από επικοινωνία των αστυνομικών αρχών με τον εισαγγελέα, οι 13 προσαχθέντες αναμένεται να αφεθούν ελεύθεροι, αφού πρώτα γίνει η ταυτοποίηση των στοιχείων τους.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια