Παρά τις καθησυχαστικές δηλώσεις της Παρασκευής, παρά τις υποσχέσεις για «αυστηρότερους ελέγχους» και «λύση του προβλήματος», η Euroleague έφτασε στην ημέρα του τελικού Ολυμπιακού – Ρεάλ Μαδρίτης να μην μπορεί να βρεί λύση με τα εισιτήρια του Final Four. Πολυάριθμοι φίλαθλοι, κυρίως οπαδοί του Ολυμπιακού, δεν μπόρεσαν να κατεβάσουν τα εισιτήριά τους λίγες ώρες πριν από το τζάμπολ.
Η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει πλήρως τη δυνατότητα download. Κωδικοί barcode και QR που χρειάζονταν για το σκανάρισμα στις πύλες του Telekom Center Athens, είναι εξαφανισμένοι. Και το πιο περίεργο; Ακόμη και φίλαθλοι που είχαν κατεβάσει τα εισιτήριά τους σε προγενέστερο χρόνο, μπαίνοντας στο σύστημα έβλεπαν την επιλογή να έχει εξαφανιστεί. Η επίσημη ενημέρωση προς αυτούς; Μηδέν.
Αυτό δεν είναι απλώς τεχνικό πρόβλημα. Είναι οργανωτική αποτυχία που επαναλαμβάνεται. Από τους ημιτελικούς της Παρασκευής, όταν χιλιάδες άτομα εισήλθαν ανεξέλεγκτα και η Φενερμπαχτσέ κατήγγειλε ότι 5.000 οπαδοί του Ολυμπιακού μπήκαν χωρίς νόμιμο εισιτήριο, μέχρι την ημέρα του τελικού που εκατοντάδες κάτοχοι νόμιμων εισιτηρίων αδυνατούσαν να αποδείξουν ότι τα έχουν. Η ειρωνεία είναι εξοντωτική.
Ο CEO Τσους Μπουένο είχε δηλώσει κατηγορηματικά ότι «κανένας χωρίς εισιτήριο δεν μπήκε στο γήπεδο». Σήμερα, άνθρωποι με εισιτήριο κινδυνεύουν να μην μπουν. Ποια από τις δύο εκδοχές είναι χειρότερη, το αφήνουμε στην κρίση του αναγνώστη.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια