Ποιος είναι ο σκοπός της μάχης στα Μέσα Ενημέρωσης; Μα φυσικά να προκαλέσουν τη κοινή γνώμη και να… πουλήσουν. Στην ιστορία του Τύπου τα εξώφυλλα των περιοδικών είχαν πάντα τη σημασία τους
Πολλά ήταν τα περιοδικά που προκάλεσαν αίσθηση, συζητήθηκαν, χαρακτηρίστηκαν “προκλητικά”, δίχασαν την κοινή γνώμη, αλλά στο τέλος πέτυχαν τον στόχο τους. Εντυπωσίασαν και τελικά πούλησαν.
Δείτε ορισμένα από τα εξώφυλλα που δίχασαν τη κοινή γνώμη προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις, είτε θετικές είτε αρνητικές. Τον σκοπό τους πάντως τον… πέτυχαν!