"Συγγνώμη" Σπίρτζη για την ταλαιπωρία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Ο υπουργός απέδωσε την καθυστέρηση στα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

NewsRoom 29/10/2017 | 09:51

«Ζητάμε συγνώμη από τον κόσμο όσο αφορά την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου», είπε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στην τηλεόραση του Σκάι.

«Όλο αυτό έγινε γιατί κάποιοι δεν ήθελαν να εφαρμοστεί το μέτρο, τα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων κυρίως. Ένα άλλο εμπόδιο ήταν η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Υπήρχε μια καθυστέρηση για να είναι απόρρητο», ανέφερε.

Όπως είπε σήμερα με την κατάθεση φακέλου στα εκδοτήρια, εξυπηρετούνται περίπου 10.000 άτομα την ημέρα και με την παράταση που έχει δοθεί, η κατάσταση θα εξομαλυνθεί.

Ο υπουργός εκτίμησε ότι μέσα στον Νοέμβριο οι μπάρες θα κλείσουν στα Μέσα Μεταφοράς και το μέτρο θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή.

Την ίδια ώρα όπως είπε «τα εισιτήρια θα φτηνύνουν πολύ όταν έχουμε καλύψει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα την κλοπή που γινόταν μέχρι σήμερα».

«Έχουμε πάρει σκληρά μέτρα», παραδέχτηκε, αλλά όπως είπε «είμαστε περήφανοι που μπορούμε να πάρουμε φιλολαϊκά μέτρα» 

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.