Efood: Στο 1,2 η βαθμολογία του app - Δύσκολες ώρες για τον κολοσσό των ντελίβερι

Ήδη από σήμερα πολλοί ήταν αυτοί που σήκωσαν το τηλέφωνο για να κάνουν μια παραγγελία - Άγνωστο το πως θα καταφέρει να διαχειριστεί την επικοινωνιακή ζημία η εταιρεία

NewsRoom 17/09/2021 | 18:49

Σε ελεύθερη πτώση βρίσκεται το application της efood εδώ και λίγες ώρες. Οι σύντομες επισκέψεις των χρηστών στο προφίλ του application εξακολουθούν να έχουν ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη πτώση της βαθμολογίας της εφαρμογής.

Πρόκειται για ένα φαινόμενο πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, πολύ περισσότερο δε, αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για μια εταιρεία κολοσσό που δραστηριοποιείται σε έναν από τους πλέον οικονομικά επωφελείς κλάδους του ελληνικού επιχειρείν.

Το «χτύπημα» της εταιρείας που ήρθε ως απάντηση στους εκβιασμούς, έχει το άρωμα των αντανακλαστικών της νέας γενιάς. Ήδη εδώ και ορισμένους μήνες αρκετοί ήταν αυτοί που έκαναν λόγο για την γενιά του πληκτρολογίου, που σήμερα όμως κατάφερε με τις αντιδράσεις της ένα πολύ ισχυρό χτύπημα σε μια πολύ δυνατή επιχείρηση.

Πρόκειται για έναν κολοσσό των ντελίβερι στην Ελλάδα. Σύμφωνα και με το Capital, ο κύκλος εργασιών της Efood το 2019 ανήλθε σε 43,17 εκατ. ευρώ, από 28,78 εκατ. ευρώ το 2018, αύξηση που προήλθε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών και άρα την αύξηση εσόδων από προμήθειες (+10,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2018).

Είναι εντελώς άγνωστο το πως θα καταφέρει να διαχειριστεί αυτή την ζημία η εταιρεία, και αν θα επιλέξει να μετακυλήσει το κόστος για ακόμα μια φορά στους εργαζομένους. Ιστορικό προηγούμενο δεν υπάρχει ως και σήμερα, γεγονός που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τον τρόπο που θα διαχειριστεί την όλη κατάσταση.

Με τις αξιολογήσεις σε ελεύθερη πτώση, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το εάν, και το πότε θα καταφέρει η efood θα αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που υπάρχει σε βάρος της

Ήδη από σήμερα αρκετοί ήταν αυτοί που επέλεξαν να σηκώσουν το τηλέφωνο για να κάνουν μια παραγγελία.