Ανάμεσα στους 10 Ευρωπαίους πολιτικούς με τις περισσότερες διαφημιστικές δαπάνες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με δημοσίευμα της βελγικής εφημερίδας De Standaard.
Ο Βέλγος δημοσιογράφος Alain Gerlache έκανε και σχετική ανάρτηση στο Twitter αναφέροντας συγκεκριμένα ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός βρίσκεται στην 6η θέση έχοντας και μέχρι στιγμής έχει δαπανήσει 68.788 ευρώ, μόλις στο πρώτο εξάμηνο του 2021. Οι συγκεκριμένες δαπάνες αφορούν στην προβολή του σε Facebook και Instagram.
Υπενθμίζεται ότι πρόσφατα αποκαλύφθηκε -σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Google- ότι η Νέα Δημοκρατία, δεν είναι μόνο το πιο χρεοκοπημένο κόμμα στην Ευρώπη, αλλά και το τρίτο κόμμα πανευρωπαϊκά σε διαφημιστικές δαπάνες.
Τα επικαιροποιημένα στοιχεία, δείχνουν πως από τις 20 Μαρτίου του 2019, έχει ξοδέψει συνολικά 648.950 ευρώ, μόνο για διαφημίσεις στην Google ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα, ήταν το προεκλογικό “καπάρωμα” του διαφημιστικού header του YouTube.
7 Belges dans le Top 10 européen des politiques ayant le plus dépensé sur Facebook et Instagram entre janvier et juin 2021. Les 3 autres viennent des Pays-Bas (élections) et de Grèce. Il est temps de remettre en question le niveau des dotations aux partis. Via @mverbert #Begov pic.twitter.com/CRT6EUwVyR
— Alain Gerlache (@AlainGerlache) August 25, 2021