Στην αντεπίθεση οι οδηγοί ταξί για την Uber με σαφείς αντικυβερνητικές αιχμές – Αλλεπάλληλα «χτυπήματα» και από τον ΣΥΡΙΖΑ 

Μετά τη διαρροή 124.000 εσωτερικών εγγράφων της Uber που αποδεικνύουν σωρεία παράνομων ενεργειών σε όλο τον κόσμο, ο ΣΑΤΑ περνά στην «αντεπίθεση» αφήνοντας ξεκάθαρες αντικυβερνητικές αιχμές - Μπαράζ ανακοινώσεων από τον ΣΥΡΙΖΑ 

ek taxi

Στην αντεπίθεση περνούν οι οδηγοί ταξί μετά το μπαράζ των αποκαλύψεων για τις παράνομες πρακτικές της εταιρείας Uber, ζητώντας να διερευνηθούν σε βάθος όλοι όσοι εμπλέκονται στην προώθηση της συγκεκριμένης εταιρίας και στην Ελλάδα.

Ποιος τους υποστήριξε στην Ελλάδα;

Στον απόηχο της διαρροής των 124.000 εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας στην εφημερίδα Guardian, τα οποία αποδεικνύουν σωρεία παράνομων ενεργειών σε όλο τον κόσμο, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) υπενθυμίζει πως ήδη από το 2014 είχε καταγγείλει τις πρακτικές της συγκεκριμένης εταιρίας.

Σε σχετική ανακοίνωση, το ΣΑΤΑ αφήνει σαφείς αιχμές για την ευθύνη της κυβέρνησης, ενώ προειδοποιεί με προσφυγές στα δικαστήρια προκειμένου να προστατεύσει τα δικαιώματα των οδηγών.

«Η συμμετοχή κυβερνητικών παραγόντων, δημοσιογράφων και άλλων στελεχών κυβερνητικών υπηρεσιών βοήθησαν την εταιρία στην παγκόσμια ανάπτυξή της πάντα εις βάρος των ταξί» αναφέρει χαρακτηριστικά το συνδικάτο, προσθέτοντας πως περιμένουν μια έρευνα «από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές για το τι έγινε στο ίδιο διάστημα στην Ελλάδα, ποιος τους υποστήριξε, ποια μεταχείριση είχε η Uber από τα ελληνικά ΜΜΕ, με ποιο τρόπο ποδοπατήθηκε το εισόδημα των οδηγών ταξί και αν έχασε έσοδα –και πόσα- το ελληνικό κράτος από την δραστηριότητα της εταιρίας».

Πυρά από την αξιωματική αντιπολίτευση

Από τη στιγμή που «ήρθε» στη δημοσιότητα το δημοσίευμα της Guardian σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία απέκτησε πρόσβαση σε προέδρους, πρωθυπουργούς και κορυφαίους αξιωματούχους για να ασκήσει επιρροή στο πλαίσιο διεθνούς επέκτασης της εταιρείας, ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε άμεσα στην αντεπίθεση εξαπολύοντας σειρά πολιτικών «χτυπημάτων» στην κυβέρνηση.

Με αφορμή τη μακροσκελή έρευνα από τις Guardian, ICIJ (International Consortium of Investigative Journalists), Washington Post και Le Monde, ο Νάσος Ηλιόπουλος, έκανε μια ανάρτησή στα social media αφήνοντας ξεκάθαρες αιχμές εναντίον της κυβέρνησης.

 

«Πού χάθηκαν οι θερμοί υποστηρικτές της Uber;» διερωτήθηκε ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, αναφερόμενος στα κυβερνητικά στελέχη, αλλά και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό που είχαν επιδοθεί σε έναν «απίστευτο αγώνα κατασυκοφάντησης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ επειδή είχε αρνηθεί να ευνοήσει σκανδαλωδώς τη συγκεκριμένη εταιρεία παρά τις πιέσεις της Τρόικας»

«Έχουν πιει το αμίλητο νερό – Παραπληροφόρησαν τον ελληνικό λαό» (Video)

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος στηλίτευσε την προσπάθεια σπίλωσης και κατασυκοφάντησης του ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ, όταν βρισκόταν στην αξιωματική αντιπολίτευση, καλώντας τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντήσει σε μία σειρά ερωτημάτων αναφορικά με την εταιρεία και τη θερμή υποστήριξη που λάμβανε από τη νυν κυβέρνηση.

Επιπλέον, ο Χρήστος Σπίρτζης παρέθεσε και ένα βίντεο από τα λεγόμενα του Κυριάκου Μητσοτάκη αλλά και κορυφαίων στελεχών της ΝΔ που μετέπειτα ανέλαβαν υπουργικές θέσεις, σχετικά με τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης.

Η δήλωση του Χρήστου Σπίρτζη

Παρά τις διεθνείς αποκαλύψεις για την εταιρεία Uber, που συγκλονίζουν Ευρώπη και Αμερική, στη χώρα μας, η ΝΔ και τα στελέχη της αλλά και πολλά συστημικά ΜΜΕ, που είχαν αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση της, αλλά και την σπίλωση και κατασυκοφάντηση του ΣΥΡΙΖΑ, έχουν πιεί το αμίλητο νερό…

Πώς να μιλήσουν άλλωστε όταν, ως αξιωματική αντιπολίτευση η ΝΔ, κορυφαία στελέχη της και στρατευμένα ΜΜΕ, στήριξαν δημόσια την εταιρεία Uber και άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, λειτουργώντας με τον τρόπο ακριβώς, που αποκαλύπτεται από διεθνή μέσα;

Πώς να μιλήσουν σήμερα για την διαπλοκή πολιτικών σε όλη την Ευρώπη με την εταιρεία Uber και τους τρόπους που παρέμβαιναν, για τις αλλαγές στους Νόμους και την απορρύθμιση επαγγελμάτων, προς όφελος πολύ λίγων συγκεκριμένων εταιρειών, όταν λειτούργησαν με τον ίδιο τρόπο, λασπώνοντας και λοιδορώντας εμάς, σε προσωπικό και πολιτικό επίπεδο ;

Κύριε Μητσοτάκη, μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της UBER από “θρασείς” δημοσιογράφους που λένε αλήθειες, είστε υποχρεωμένος να μας απαντήσετε:

Ποια στελέχη της ΝΔ είχαν συναντηθεί με την Uber και γιατί την υποστήριζαν με τόσο πάθος;

Ποια στελέχη της ΝΔ είχαν συναντηθεί με άλλες εταιρείες διαμεσολάβησης, ιδιαίτερα μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου για την Uber και γιατί τις υποστηρίζατε με τόσο πάθος;

Γιατί τρία χρόνια ακυρώσατε στην πράξη τον Ν.4530/18 για τις εταιρείες διαμεσολάβησης;

Γιατί τρία χρόνια δεν ενεργοποιήσατε την ηλεκτρονική πλατφόρμα ελέγχου της ελάχιστης χρονοχρέωσης και δεν ελέγχετε τις εταιρείες διαμεσολάβησης, που ασκούν μεταφορικό έργο και τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό και τέλος

Γιατί «διαμεσολαβήσατε» για να παραδοθεί το Συνδικαλιστικό κίνημα των ΤΑΞΙ σε αρεστούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη;

Η αλήθεια που σήμερα αποδεικνύεται είναι ότι δεν προτιμήσαμε να εξυπηρετήσουμε συγκεκριμένα συμφέροντα, παρά τις μεγάλες πιέσεις, σε βάρος του ελληνικού λαού, σε αντιδιαμετρικά αντίθετη πολιτική από τον κ. Μητσοτάκη, την κυβέρνηση του και τoυς συνοδοιπόρους του.

Η αλήθεια αποκαλύπτεται καθημερινά, για κάθε ζήτημα που ο κ. Μητσοτάκης, τα στελέχη της ΝΔ και οι συνοδοιπόροι τους, μας λοιδόρησαν, μας συκοφάντησαν, μας στοχοποίησαν, παραπληροφορώντας τον ελληνικό λαό.

 

Ολόκληρη η ανακοίνωση από τον ΣΑΤΑ για τις παράνομες πρακτικές της Uber

Ο ΣΑΤΑ ήταν το πρώτο συνδικάτο που κατήγγειλε τις παράνομες πρακτικές της Uber, όταν η αμερικάνικη πολυεθνική μπήκε στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο του 2014.

Σήμερα η διαρροή 124.000 απόρρητων εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας στη βρετανική εφημερίδα Guardian αποδεικνύει ότι έγιναν σωρεία παράνομων ενεργειών σε όλο τον κόσμο. Η συμμετοχή κυβερνητικών παραγόντων, δημοσιογράφων και άλλων στελεχών κυβερνητικών υπηρεσιών βοήθησαν την εταιρία στην παγκόσμια ανάπτυξή της πάντα εις βάρος των ταξί.

Αν και η δικαίωση (για την οποία δεν είχαμε την παραμικρή αμφιβολία) καθυστέρησε αρκετά χρόνια, περιμένουμε σήμερα μια πρωτοβουλία-έρευνα από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές για το τι έγινε στο ίδιο διάστημα στην Ελλάδα, ποιος τους υποστήριξε, ποια μεταχείριση είχε η Uber από τα ελληνικά ΜΜΕ (γι αυτό περιμένουμε την επίσημη θέση της ΕΣΗΕΑ) , με ποιο τρόπο ποδοπατήθηκε το εισόδημα των οδηγών ταξί και αν έχασε έσοδα –και πόσα- το ελληνικό κράτος από την δραστηριότητα της εταιρίας.

Ζητάμε επίσημη δήλωση-τοποθέτηση όλων των κομμάτων που εκπροσωπούν τον ελληνικό λαό στο Κοινοβούλιο και φυσικά την άποψη της ελληνικής κυβέρνησης, είτε από τον ίδιο τον πρωθυπουργό είτε από τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών.

Σε κάθε περίπτωση το ΣΑΤΑ θα προβεί σε οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να προστατέψει τα δικαιώματα των επαγγελματιών αυτοκινητιστών Ταξί και να ρίξει φως σε μια διαμάχη που κρατάει σχεδόν οχτώ χρόνια. Ωστόσο αναρωτιόμαστε :

-Γιατί δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη ο νόμος του Υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου, Ν 4607/2019 άρθρο 75 ) που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία;

– Πως συνδυάζονται οι δηλώσεις της UBER ‘’Ως μέρος της δέσμευσής μας να καταστούμε μια πλατφόρμα κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων έως το 2040, επενδύουμε 800 εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να βοηθήσουμε τους οδηγούς να στραφούν στα ηλεκτρικά οχήματα’’ με την υποχρεωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για τον κλάδο των ταξί (από το 2026 στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, από το 2030 σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις) ;

– Με ποιόν τρόπο προστατεύεται ο δημόσιος χαρακτήρας των υπηρεσιών ταξί και γιατί υπάρχει τέτοια ανοχή και ελλιπή νομοθεσία για τις επιβατικές μεταφορές που πραγματοποιούν τα Ε.Ι.Χ ;

Σημείωση : Το κείμενο έχει αποσταλεί στην Κυβέρνηση, στα πολιτικά κόμματα και στην ΑΑΔΕ και θα συνοδεύεται από το αίτημα για άμεση συνάντηση με τον καθένα φορέα ξεχωριστά.

«Η ΛΑΡΚΟ ανήκει στους εργάτες» – Μαζικό συλλαλητήριο για τη ΛΑΡΚΟ στο κέντρο της Αθήνας

6167427

«Η ΛΑΡΚΟ ανήκει στους εργάτες» – Μαζικό συλλαλητήριο για τη ΛΑΡΚΟ στο κέντρο της Αθήνας

Στο μαζικό συλλαλητήριο για την ΛΑΡΚΟ συμμετέχουν και άλλα σωματεία, φορείς, συνδικάτα αλλά και φοιτητικοί…

Θρήνος στο Ρέθυμνο: Αυτοκτόνησαν σε μια μέρα, ένας 56χρονος επιχειρηματίας και ένας 84χρονος

5860197

Θρήνος στο Ρέθυμνο: Αυτοκτόνησαν σε μια μέρα, ένας 56χρονος επιχειρηματίας και ένας 84χρονος

Τον αυτόχειρα εντόπισαν οι οικείοι του. Λίγες ώρες αργότερα, ένας 84χρονος, έκοψε το νήμα της…

Μυστήριο με την αιτία θανάτου της Χρονοπούλου: «Κανείς δεν μας έχει απαντήσει πώς έπεσε και έσπασε το κεφάλι της» (Video)

χρονοπουλου10

Μυστήριο με την αιτία θανάτου της Χρονοπούλου: «Κανείς δεν μας έχει απαντήσει πώς έπεσε και έσπασε το κεφάλι της» (Video)

«Υπάρχουν πολλά ερωτήματα και σκοτεινά σημεία σε αυτή την υπόθεση - Η ιατροδικαστική έκθεση δεν…