Όπως είχε αποκαλύψει το Documento, πρόκειται για δαπάνες εκατομμυρίων ευρώ καθώς μόνο το 2008 ξοδεύτηκαν πάνω από 6 εκατ. ευρώ για τις ανάγκες προβολής των διαδικασιών κτηματογράφησης.
Τα 4 εκατομμύρια από αυτά δόθηκαν μέσω διαφημιστικών εταιρειών οι οποίες είχαν σχέσεις με τη ΝΔ και είχαν αναλάβει διαφημιστικές εκστρατείες του κόμματος σε προεκλογικές περιόδους του παρελθόντος. Τα υπόλοιπα δόθηκαν απευθείας από την Κτηματολόγιο ΑΕ σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, με την επιλογή για την διανομή των διαφημιστικών κονδυλίων να επαφίεται στην ίδια την εταιρεία.
Διαβάστε το ρεπορτάζ του Βαγγέλη Τριάντη στο documentonews.gr