Ο υπουργός ενημερώθηκε από το Δήμαρχο Μεγαρέων, Γρηγόρη Σταμούλη, τον αντιδήμαρχο, Ελευθέριο Κοσμόπουλο και από τα στελέχη των υπηρεσιών που συνδράμουν τους πληγέντες για την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή, καθώς και για τον υποστηρικτικό μηχανισμό που λειτουργεί.
Ο υπουργός Εσωτερικών μίλησε με ανθρώπους που υπέστησαν ζημιές και τους διαβεβαίωσε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια από την Πολιτεία, ώστε όλες οι προβλεπόμενες, αλλά και οι έκτακτες ενισχύσεις να χορηγηθούν το συντομότερο.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια