Σπίρτζης: Η ταλαιπωρία των πολιτών με τα εισιτήρια θα τελειώσει σύντομα

Ως τις 15 Νοεμβρίου θα έχουν λυθεί όλα τα θέματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ενώ ήδη έχουν εκδοθεί 180.000 προσωποποιημένες κάρτες και η ταλαιπωρία παίρνει τέλος, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, μιλώντας στην ΕΡΤ.

NewsRoom 04/11/2017 | 15:16

Ο Χρήστος Σπίρτζης, κατηγόρησε την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ότι δεν επέτρεψε στον ΟΑΣΑ, με μια ηλεκτρονική αίτηση και τα αντίστοιχα στοιχεία, να αποστέλλει ταχυδρομικά την κάρτα, για να γλιτώσει ο κόσμος την ταλαιπωρία.

Εξήγησε ότι προσωποποιημένη κάρτα «πρέπει να βγάλουν μόνο όσοι επιδοτούνται για τη μετακίνησή τους ή που θέλουν να έχουν τη μηνιαία πιο φτηνή κάρτα ή που έχουν μια ειδική μεταχείριση, όπως όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο».

Τέλος, σημείωσε ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η λαθρεπιβίβαση, αλλά τα κυκλώματα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών. «Η λαθρεπιβίβαση δεν είναι σε τόσο μεγάλο ποσοστό όσο διαφημίζεται. Αυτό που είναι σε μεγάλο ποσοστό είναι τα κυκλώματα και τα πλαστά εισιτήρια» τόνισε χαρακτηριστικά