Newsroom

Newsroom

«To Σινεμά Σε Περιμένει»: Μία καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα δίνει το σύνθημα

Με το σύνθημα «Το Σινεμά Σε Περιμένει», τα κοινωνικά δίκτυα γεμίζουν από μια υπόσχεση/πρόσκληση προς όλους όσους περιμένουν την επιστροφή στις αίθουσες που είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 1η Ιουνίου.

σινεμα περιμενει

Η Eνωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδος (ΕΔΙΚΤΕ), ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (ΣΑΠΟΕ), η Eνωση Σκηνοθετών, Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ), η Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου (ΠΕΑΚ), η Κινηματογραφική Eνωση Βορείου Ελλάδας (ΚΕΒΕ), η Eνωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ (ΕΕΝ) και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (ΕΑΚ) είναι οι φορείς που συμπαρατάχθηκαν για να υπάρξει μια νέα σελίδα στη καινούργια εποχή της κινηματογραφικής αίθουσας, με την υποστήριξη του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων.

Λίγα λόγια για την καμπάνια
 από τους εμπνευστές της:

Ο κινηματογράφος δεν μπορεί ουσιαστικά να υπάρξει χωρίς θεατές. Είναι εκείνοι που θα αποτελέσουν το βασικό συστατικό για να επαναλειτουργήσουν ομαλά φέτος οι αίθουσες, με νέες πολυαναμενόμενες ταινίες και κλασικές επανεκδόσεις. Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, Wasted Youth, Bank Bang), και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).
Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή. 
Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καθώς και digital υλικά.

Λίγα λόγια για τη νέα πραγματικότητα της κινηματογραφίας στην Ελλάδα


Σε αυτή τη νέα εποχή που διανύουμε, πέρα από τις συνεχείς προσπάθειες του κλάδου και την αδιαμφισβήτητη αγάπη του κοινού, απαραίτητο είναι να υπάρξουν άμεσα από την πλευρά του Κράτους εξειδικευμένα μέτρα στήριξης και επιδότησης που θα επιτρέψουν σε αιθουσάρχες, διανομείς, δημιουργούς, τεχνικούς, ηθοποιούς και παραγωγούς να αποτελέσουν μέρος ενός ουσιαστικού κινηματογραφικού σκηνικού, που θα υπάρχει την «επόμενη ημέρα». Ο συγκεκριμένος κλάδος Πολιτισμού χωρίς αυτά, κινδυνεύει να βάλει τίτλους τέλους…

Τα πρώτα ειδικά μέτρα προστασίας που πρέπει να ληφθούν από τους ιδιοκτήτες των θερινών σινεμά αφορούν την ελάχιστη απόσταση μεταξύ των σειρών καθισμάτων που ορίζεται στο 1,5 μέτρο και τον ορισμό της μέγιστης επιτρεπόμενης πληρότητας που δεν πρέπει να ξεπερνά το 40% της συνολικής. Τα ερωτήματα είναι πολλά για το πώς τελικά καθορίζεται στο κάθε θερινό σινεμά η χωρητικότητά του, όσο κυρίως και για το αν ο κόσμος θα εμπιστευθεί την επιστροφή στις αίθουσες (έστω και θερινές) ή θα φοβηθεί να μπει στην όποια διαδικασία ρίσκου εξαιτίας του όποιου συγχρωτισμού.

Σε κάθε περίπτωση, είναι η πρώτη φορά εδώ και πολλά πολλά χρόνια που ο κόσμος ανυπομονεί για το άνοιγμα των θερινών σινεμά.

Β. Καπερνάρος για υπόθεση Λυγγερίδη: «Θα υπάρξουν πιέσεις, για να κλείσουν στόματα» (video)

καπερναρος

Β. Καπερνάρος για υπόθεση Λυγγερίδη: «Θα υπάρξουν πιέσεις, για να κλείσουν στόματα» (video)

«Η Αστυνομία δέχεται συνεχώς επιθέσεις στα γήπεδα, αλλά πάντα περνούσαν στο ντούκου», παραδέχτηκε ο πρόεδρος…