Σ. Αναγνωστοπούλου: Ο πίνακας του Πικάσο χρησιμοποιήθηκε σαν «κακόγουστη φαρσοκωμωδία»

«Το έργο τέχνης τοποθετήθηκε ως ντεκόρ θριάμβου της ελληνικής κυβέρνησης στη πανηγυρική συνέντευξη τύπου, εκτέθηκε στα φλας των δημοσιογράφων, έπεσε(!) και επανατοποθετήθηκε με γυμνά χέρια στη θέση του», σχολιάζει.

sia anagnostopoulou 1 1

Tην ανακοίνωση για την εύρεση του πίνακα του Πικάσο σχολιάζει η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σία Αναγνωστοπούλου κάνοντας λόγο για «κακόγουστη φαρσοκωμωδία».

«Δεν είναι η πρώτη φορά που η υπουργός Πολιτισμού βάζει την προσωπική της σφραγίδα σε εγκλήματα κατά της πολιτιστικής κληρονομιάς, αυτή τη φορά όμως προχωρά και ένα βήμα παραπέρα, τοποθετώντας ένα έργο τέχνης στο κέντρο μιας κακόγουστης φαρσοκωμωδίας», σημειώνει η Σ. Αναγνωστοπούλου σε σημερινή της δήλωση, επισημαίνοντας ότι «ο πίνακας  του Πικάσο, με την εμβληματική αφιέρωση «στον Ελληνικό Λαό, φόρο τιμής από τον Πικάσο» αφού πρώτα «κακοποιήθηκε» σε μια ρεματιά στην Κερατέα, δυστυχώς χρησιμοποιήθηκε με τον πιο ανάρμοστο και ασεβή τρόπο και στην επικοινωνιακή φιέστα που έστησαν ο κύριος Χρυσοχοίδης και  η  κυρία Μενδώνη για την εξιχνίαση της κλοπής του».

«Το έργο τέχνης τοποθετήθηκε ως ντεκόρ θριάμβου της ελληνικής κυβέρνησης στη πανηγυρική συνέντευξη τύπου, εκτέθηκε στα φλας των δημοσιογράφων, έπεσε(!) και επανατοποθετήθηκε με γυμνά χέρια στη θέση του», σχολιάζει.

«Επιπλέον, η σημερινή υπουργός πολιτισμού που ήταν γενική γραμματέας το 2012, όταν εκλάπησαν τα τρία έργα από την Εθνική Πινακοθήκη, λόγω των ανύπαρκτων μέτρων ασφαλείας, δε μας έχει πει ακόμα ούτε μισή λέξη για το αν εξέτασαν οι ειδικοί του υπουργείου Πολιτισμού τους πίνακες που βρήκαν», συνεχίζει και διερωτάται: «Πιστοποιήθηκε η γνησιότητά τους; Συντηρήθηκαν από ειδικούς;  Υπήρχαν υπάλληλοι συντηρητές έργων τέχνης του ΥΠΠΟ,  κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου  για να διασφαλίσουν την ακεραιότητα του πίνακα από ενδεχόμενο ατύχημα; Τι σημαίνει η δήλωση «οι πίνακες ήταν σε καλή κατάσταση;» Θα συνεχιστούν οι έρευνες για τον τρίτο πίνακα που καταστράφηκε , ένα σχέδιο που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια;».

«Πόσες ιαχές μιας κούφιας αριστείας συνδέουν άραγε  έναν ελαιοχρωματιστή καθ’ ομολογίαν δράστη και αφοσιωμένο «λάτρη της τέχνης», μια υπουργό Πολιτισμού  που τσιμεντώνει και ακρωτηριάζει μνημεία και έναν υπουργό Προστασίας του Πολίτη που επαίρεται για τις κατασταλτικές του πρακτικές, ενώ έχει ακόμα ελεύθερο τον Παππά της Χρυσής Αυγής να τριγυρίζει ανάμεσα μας; Χρειαζόμαστε κάποιες απαντήσεις, όχι αλαζονικές φανφάρες», καταλήγει η Σ. Αναγνωστοπούλου.

Φρίκη στη Φλόριντα: 19χρονος ελληνικής καταγωγής σκότωσε τους γονείς του – Σκληρό βίντεο

447897954 381285194438864 6384505959878232021 n

Φρίκη στη Φλόριντα: 19χρονος ελληνικής καταγωγής σκότωσε τους γονείς του – Σκληρό βίντεο

Οι αστυνομικοί έσπευσαν αρχικά στο σπίτι όταν έλαβαν μια περίεργη κλήση 911 από τη μητέρα…

Σύζυγος Λύτρα: «Ένιωθα ότι χάνω τις αισθήσεις μου, με πρόλαβε και πήρε αυτός το κουμπί πανικού» – Κατάθεση σοκ για τον ποινικολόγο (Video)

Λύτρας ποινικολόγος

Σύζυγος Λύτρα: «Ένιωθα ότι χάνω τις αισθήσεις μου, με πρόλαβε και πήρε αυτός το κουμπί πανικού» – Κατάθεση σοκ για τον ποινικολόγο (Video)

«Ζαλιζόμουν πολύ και αιμορραγούσα πολύ από τη μύτη. Μου είπε να πλυθώ και να αλλάξω…