Newsroom

Newsroom

SHELL: Βλέποντας το μέλλον στα λιπαντικά πετρελαιοκινητήρων βαρέως τύπου

Ο σχεδιασμός των πετρελαιοκινητήρων βαρέως τύπου έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία 40 χρόνια, λόγω της νομοθεσίας περί εκπομπών βλαβερών αερίων…

unnamed

Ο σχεδιασμός των πετρελαιοκινητήρων βαρέως τύπου έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία 40 χρόνια, λόγω της νομοθεσίας περί εκπομπών βλαβερών αερίων και των απαιτήσεων των χρηστών για αποδοτικότητα και αξιοπιστία.

Οι βασικότερες εξελίξεις που έχουν επέλθει τα τελευταία χρόνια αφορούν τους εξής παράγοντες:

1.Αυξημένη ισχύς: Η πρόοδος στην τεχνολογία στροβιλοσυμπιεστών (turbo) έχει αυξήσει την παραγόμενη ισχύ, σε σχέση με το μέγεθος του κινητήρα.

2.Υψηλότερες θερμοκρασίες: Προηγμένες τεχνολογίες και υλικά, καθώς και υψηλότερες εσωτερικές θερμοκρασίες απαιτούν βελτιωμένη απόδοση του κινητήρα.

3.Μικρότερη ποσότητα λιπαντικού στον κινητήρα, ταυτόχρονα με επέκταση του χρόνου αλλαγής λαδιού, είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό στους σύγχρονους κινητήρες χαμηλών εκπομπών.

Αυτές οι αλλαγές στον κινητήρα καταπονούν περισσότερο το λάδι, το οποίο καλείται να λιπάνει, να ψύξει, να καθαρίσει και να προστατεύσει υπό δυσμενέστερες συνθήκες και για όλο και μεγαλύτερα διαστήματα.

Η απάντηση της Shell

H Shell ανταποκρίνεται στις αυξημένες σημερινές και μελλοντικές ανάγκες, μέσα από τη διαρκή έρευνα και ανάπτυξη. Σήμερα, για να υποστηρίξουμε τους κατασκευαστές στη δημιουργία καθαρότερων και αποδοτικότερων πετρελαιοκινητήρων, χρειαζόμαστε μια νέα γενιά λιπαντικών, που να διαθέτουν τέτοιες ιδιότητες, ώστε να ανταποκρίνονται ταυτόχρονα σε όλες τις παραπάνω συνθήκες.

Η εξέλιξη στα λιπαντικά πετρελαιοκινητήρων αποτυπώνεται σήμερα στο Shell Rimula R6 LME Plus.

Το Shell Rimula R6 LME Plus διαθέτει την πλέον αναβαθμισμένη τεχνολογία που προσφέρει η Shell στα λιπαντικά κινητήρων βαρέως τύπου υψηλής απόδοσης. Πρακτικά αποτελεί το πρώτο βήμα και την πρώτη ματιά προς τις μελλοντικές τάσεις της ανάπτυξης αυτών των προϊόντων, συνδυάζοντας το ευρύτερο φάσμα αμερικάνικων και ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ενώ παράλληλα θέτει τα θεμέλια για την επόμενη γενιά προϊόντων Shell Rimula.

Πρωτοποριακή τεχνολογία

Το Shell Rimula R6 LME Plus αναπτύχθηκε για να παρέχει εκτεταμένους χρόνους αλλαγής λαδιού, χρησιμοποιώντας τη μοναδική τεχνολογία Dynamic Protection Plus της Shell. Παράλληλα διαθέτει τεχνολογία χαμηλής θειικής τέφρας, φωσφόρου και θείου (low SAPS) και ένα μοναδικό σύστημα κατά της φθοράς.

Η τεχνολογία Dynamic Protection Plus της Shell συνδυάζει:

βασικό λιπαντικό τεχνολογίας PurePlus (μετασχηματισμός του Φυσικού Αερίου σε βασικό λάδι υπερ-υψηλής καθαρότητας) και
την τεχνολογία προσθέτων Adaptive Additive Technology.

Ο συνδυασμός αυτών των πρώτων υλών επιτρέπει στο λιπαντικό να παρέχει εξαιρετική καθαρότητα κινητήρα, μεγαλύτερη σταθερότητα ιξώδους και καλύτερη άντληση σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Μεγάλο εύρος προδιαγραφών

Βασικό γνώρισμα του Shell Rimula R6 LME Plus είναι το μεγάλο εύρος προδιαγραφών που καλύπτει. Αυτό το μεγάλο εύρος προδιαγραφών, το καθιστά ιδιαίτερα κατάλληλο για μεικτούς στόλους, που περιλαμβάνουν οχήματα από Euro 2 έως Euro 6.

Προδιαγραφές: ΑPI: CK-4 / CJ-4 / CI-4+ / CI-4 / CH-4 / SN, ACEA: E6 / E7 / E9, JASO DH-2

Εγκρίσεις:MB: 228.51, MAN: M3677 / M3477, Volvo: VDS-4.5 / VDS-4, Scania: LDF-4, Caterpillar: ECF-3 / ECF-2, Cummins: CES 20086 / 81, MTU: 3.1, DDC: 93K222 / 93K218, Deutz: DQC IV-18 LA, Mack: EO-S 4.5 / EO-O Premium Plus, Renault Trucks: RLD-3

Φυσικά, οι προδιαγραφές θέτουν απλώς ένα βασικό αποδεκτό επίπεδο απόδοσης του λιπαντικού. Η πραγματική διαφορά απόδοσης, όμως, αποδεικνύεται στην πράξη και αυτή είναι που παρέχει το μέγιστο όφελος στο χρήστη.

Οικονομία καυσίμου

Σε ευρωπαϊκή δοκιμή πεδίου συγκρίθηκε η μέση οικονομία καυσίμου 6 διαφορετικών λαδιών κινητήρα σε 6 ευρωπαϊκά φορτηγά Euro 6. Σε αυτή τη δοκιμή το Shell Rimula R6 LME Plus απέδειξε ότι μπορεί να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου κατά 2,8% σε σύγκριση με λιπαντικά SAE 15W-40 και κατά 2,0% σε σύγκριση με SAE 10W-40.

 

Προστασία του κινητήρα

Η προστασία έναντι της φθοράς του κινητήρα επιτυγχάνεται με ειδικά πρόσθετα κατά της φθοράς, που σχηματίζουν προστατευτικές μεμβράνες στην επαφή μεταλλικών επιφανειών.

Το Shell Rimula R6 LME Plus περιλαμβάνει πρόσθετα διασποράς αιθάλης, για να διατηρούν τα σωματίδια της αιθάλης διασκορπισμένα. Έτσι προλαμβάνει την υπερβολική φθορά των λοβών του εκκεντροφόρου και των ωστηρίων των βαλβίδων, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος και αυξημένες εκπομπές.

Στη δοκιμή Mercedes-Benz OM 646 LA, το Shell Rimula R6 LME Plus επιτυγχάνει πάνω από 86% λιγότερη φθορά στον εκκεντροφόρο των βαλβίδων εισαγωγής και πάνω από 73% στον εκκεντροφόρο των βαλβίδων εξαγωγής σε σύγκριση με τα πιο αυστηρά, νέα όρια MB 228.51.

Αντοχή του λιπαντικού

Η αντοχή του λιπαντικού αφορά τόσο το χρόνο οξείδωσής του, όσο και τη διατήρηση του ιξώδους του στα επιθυμητά επίπεδα. Η επιτυχημένη συμπεριφορά του λαδιού σε αυτούς του παράγοντες, θα επιτρέψει και την επίτευξη παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής.

Η Volvo T13 είναι μια δοκιμή κινητήρα 360 ωρών, που εισήχθη στην κατηγορία API CK-4 για τη μέτρηση των ιδιοτήτων οξείδωσης του λαδιού. Σε αυτή τη δοκιμή το Shell Rimula R6 LME Plus προσφέρει πάνω από 95% βελτιωμένο έλεγχο ιξώδους, καθώς και μεγάλο «αποθεματικό» οξείδωσης του λαδιού.

Ως προς τον έλεγχο της οξείδωσης, το Shell Rimula R6 LME Plus παρέχει 58% καλύτερο έλεγχο οξείδωσης από το όριο της API CK-4 και 34% καλύτερο από τις πιο αυστηρές απαιτήσεις κατασκευαστών. Ο άριστος έλεγχος οξείδωσης βοηθά στην αποτροπή της πάχυνσης του λαδιού και των επιβλαβών εναποθέσεων σε όλες τις περιοχές του κινητήρα.

Αντίστοιχα, η σταθερότητα διάτμησης είναι ένα μέτρο της ικανότητας ενός λαδιού να αντιστέκεται στη μηχανική υποβάθμιση υπό έντονη πίεση. Η διάτμηση που υφίσταται το λάδι, μπορεί να μειώσει το ιξώδες του, άρα και την ικανότητα προστασίας των ζωτικών μερών του κινητήρα. Στη δοκιμή ASTM D7109, το Shell Rimula R6 LME Plus επιδεικνύει ισχυρή σταθερότητα. Ομοίως, στη δοκιμή σταθερότητας διάτμησης της Bosch, το Shell Rimula R6 LME Plus παραμένει εντός του εύρους SAE 30 (μεταξύ των κίτρινων γραμμών στο σχήμα) ακόμη και μετά από 400 επαναλήψεις.

 

Συμβολή στην πραγματική οικονομία

Συνοψίζοντας, το Shell Rimula R6 LME Plus είναι ένα κορυφαίο προϊόν λίπανσης SAE 5W-30, το οποίο παρέχει οικονομία καυσίμου, εξαιρετικό έλεγχο της οξείδωσης, των επικαθίσεων και της φθοράς, καθώς και δυνατότητες για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής.
Αυτά τα χαρακτηριστικά προσφέρουν πραγματική οικονομία στο χρήστη, συμβάλλοντας στη μείωση του Συνολικού Κόστους Κτήσης του οχήματος, σε μεγέθη υπερ-πολλαπλάσια από το κόστος του ίδιου του λιπαντικού.

Επιπλέον, από το Φεβρουάριο του 2021, το λιπαντικό αυτό, όπως και όλη η σειρά Rimula R6 και Rimula Ultra, είναι κλιματικά ουδέτερο σε όλο τον κύκλο ζωής του, δηλαδή ανήκει στα λιπαντικά μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα που εισήγαγε η Shell.

Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε στη σελίδα του προϊόντος ή να επικοινωνήσετε με τον πλησιέστερο επίσημο συνεργάτη λιπαντικών Shell.

Χείμαρρος ο Λαζόπουλος: H μικρή χούντα των Πλεύρη, Άδωνι και Βορίδη ανέλαβε τον ρόλο της συγκάλυψης (video)

Λαζόπουλος 1

Χείμαρρος ο Λαζόπουλος: H μικρή χούντα των Πλεύρη, Άδωνι και Βορίδη ανέλαβε τον ρόλο της συγκάλυψης (video)

«Μην αφήσετε το τσεκούρι, κρατήστε ακέραιο το επάγγελμα σας του τσεκοροποιού», ανέφερε ο Λάκης Λαζόπουλος…

Στέφανος Κασσελάκης: Έσβησε τούρτα για τα γενέθλια του μετά την ορκωμοσία του – Τι δώρο του έκαναν (εικόνες)

6168234

Στέφανος Κασσελάκης: Έσβησε τούρτα για τα γενέθλια του μετά την ορκωμοσία του – Τι δώρο του έκαναν (εικόνες)

Τούρτα για τα γενέθλια του έσβησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, λίγο μετά την…

Πρώτη δήλωση 12χρονης για Κολωνό: «Θέλω να γίνω εισαγγελέας, να κλείνω στη φυλακή ανθρώπους όπως αυτούς που με βίασαν» (Video)

6168031

Πρώτη δήλωση 12χρονης για Κολωνό: «Θέλω να γίνω εισαγγελέας, να κλείνω στη φυλακή ανθρώπους όπως αυτούς που με βίασαν» (Video)

«Σήμερα είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου», ήταν η φράση που είπε στη…

Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την περιπέτεια υγείας – «Αν καθυστερούσαμε πέντε λεπτά, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά» (video)

Χατζηπαναγιώτης

Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την περιπέτεια υγείας – «Αν καθυστερούσαμε πέντε λεπτά, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά» (video)

«Αν ήμουν μόνος μου, ίσως το άφηνα να δω αν θα περάσει», ανέφερε στις δηλώσεις…

«Για κοίτα με στα μάτια»… μήπως το κεντρικό άρθρο του in.gr είναι μια απάντηση Μαρινάκη στον Μητσοτάκη;

in.gr

«Για κοίτα με στα μάτια»… μήπως το κεντρικό άρθρο του in.gr είναι μια απάντηση Μαρινάκη στον Μητσοτάκη;

«Πάντως τα "συμφέροντα" που δεν κατονομάζει ο πρωθυπουργός δεν κρύβονται, ούτε χρειάζονται κανέναν πληρεξούσιο», αναφέρεται…

Σοκαριστικές λεπτομέρειες για το ακέφαλο πτώμα στην Καρδίτσα: Άγριο ζώο μπήκε στο σπίτι της

5367790

Σοκαριστικές λεπτομέρειες για το ακέφαλο πτώμα στην Καρδίτσα: Άγριο ζώο μπήκε στο σπίτι της

Σοκάρει η ιατροδικαστική εξέταση της 85χρονης που βρέθηκε χωρίς κεφάλι στην Καρδίτσα