Σε ποια μέσα ενημέρωσης και πόσα έδωσε η Eurobank για διαφήμιση και χορηγίες το 2015 (ΛΙΣΤΑ)

Λίστα με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τα οποία πλήρωσε στο πλαίσιο διαφήμισης το 2015, έδωσε στη δημοσιότητα η Eurobank.

5729e3cd1dc524f4378b47b1

Τα μεγαλύτερα ποσά, σύμφωνα με τα στοιχεία, δόθηκαν στους τηλεοπτικούς σταθμούς ANT1, MEGA και ALPHA, ενώ πολλές χιλιάδες ευρώ έλαβαν ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, το Πρώτο Θέμα, το STAR, η Καθημερινή και ο ΣΚΑΪ, το Έθνος και η REAL MEDIA.

Αναλυτικά τα μεγαλύτερα ποσά έχουν ως εξής:

ANTENA TV: 509.574

ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ (MEGA CHANNEL): 492.859

ΑLPHA ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ TV: 475.482

ΔΟΛ: 454.861 ευρώ,

Πρώτο Θέμα: 433.878

ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (STAR TV): 271.582

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: 271.496

REAL MEDIA 273.905

ΕΘΝΟΣ: 261.759

ΣΚΑΙ (ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΤΟΤ ΚΟΜ Α.Ε.): 238.744

Εφημερίδα ΑΥΓΗ: 106.223

Παράλληλα, η Eurobank έδωσε χορηγίες οι μεγαλύτερες εκ των οποίων είναι στην Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης η οποία έλαβε πάνω από 1,3 εκατ. ευρώ, στην ΜΚΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ η οποία έλαβε 401.100 ευρώ, στον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ο οποίος έλαβε 200.000 και στον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής ο οποίος έλαβε 198.426 ευρώ.

Αναλυτικά η λίστα

Το ΚΚΕ χαρακτηρίζει “αντικομμουνιστική αθλιότητα”, προεκλογικό διαφημιστικό σποτ της Ευρωβουλής

Το ΚΚΕ χαρακτηρίζει “αντικομμουνιστική αθλιότητα”, προεκλογικό διαφημιστικό σποτ της Ευρωβουλής

«Το ανιστόρητο σποτ προσφέρει άθελα του και μια πολύτιμη υπηρεσία. Φανερώνει ποιον πραγματικά θεωρεί αντίπαλο…